Samleie etter fødsel

Babyboydes14

Flørter med forumet
Desemberskattene 2014
Bare meg som ikke har hatt sex etter fødsel? Stakkars samboeren min:p men satte inn spiral får en mnd siden å siden da har jeg hatt små blødning.
 
Satte hormon spiral 12.feb. Og "jomfrudommen " (føler seg jo som det etter alle forandringene der nede :p) ble tatt to dager etterpå. Da var det en dag uten blødninger. Nå blør jeg alt fra hver, til tredje hver dag. Blir litt i ny og ne, men har begynt å blø etter samleie (tilfeldig pga spiralen trur jeg). Det ødelegger lysten en del, spesielt når blødningene begynner i økta :eek: og i tillegg til smerter (pga livmorhalstuppen har jeg lest?) under samleie. Skal ikke være lett :D
 
Ikke her heller, orker ikke tanken! Men en som klenger hele dagen vil jg helst ha litt fri fem minutter før jeg sksl sove
 
Jeg orket ikke tanken på å ha sex igjen etter fødselen, men en dag måtte jeg bare hoppe i det, stakkars samboeren.. Jeg hadde egentlig nok med baby og babykos, ingen behov for sex i det hele tatt.. Hadde vel for første gang for et par-tre uker siden, veldig uvant :p hehe.. vil heller ha søvn enn sex :p
 
Sex??:wideyed:

Null sex her i også :p :oops: Det er jo rett og slett fordi han ikke sover ordentlig enda. :sorry:

Den lysten kommer når den kommer :) Håper den titter frem før det har gått 1 år da :p
 
Vi har hatt 2 ganger. Første ganh på bryllupsdagen 1 mars (fødte 14 desember) og en gang etter det.
Lysten er ikke på topp, men prøver "hoppe i det" for mannen sin del. Men tid og rom er det værre med. Baby sover i vår seng så frister lite og gjøre det der, og vi har store ungdommer i hus som som oftes er lengre våken enn meg/oss så stua er uaktuell.
Får meg liksom ikke til å ta en kjapp en på badet heller. Og baby sover aldri lenge nok til at jeg tør at vi begge dusjer samtidig.
 
Får ikke akkurat mulighet til det..hun er så utrolig urolig hver kveld og hver natt.... Ikke er energien der heller.... Har blitt et par ganger, men langt fra så ofte som vi egentlig vil.
 
Var ikke mentalt klar før 13 uker etter fødsel. Måtte til slutt bare hoppe i det. Sambo har hjemmekontor flere dager i uka, så vi gjør det for det meste på dagtid, for når kvelden kommer er vi begge for slitne :p
 
Vi har prøvd. Men det gjør vanvittig vondt. Hadde en normal fødsel, revnet ikke men fikk et pynte sting. Er det normalt at det skal gjøre så grusomt vondt da? :s kjennes ut som jeg er uttørket der nede eller grodd igjen :p
 
Vi har prøvd. Men det gjør vanvittig vondt. Hadde en normal fødsel, revnet ikke men fikk et pynte sting. Er det normalt at det skal gjøre så grusomt vondt da? :s kjennes ut som jeg er uttørket der nede eller grodd igjen :p
Vi må bruke glidemiddel for at det ikke skal gjøre vondt. Ble slik etter første svangerskap/fødsel. Aner ikke hvorfor, for jeg har jo lyst selv om det er tørt der..
 
Vi må bruke glidemiddel for at det ikke skal gjøre vondt. Ble slik etter første svangerskap/fødsel. Aner ikke hvorfor, for jeg har jo lyst selv om det er tørt der..

Vi har prøvd det, men det gjør fortsatt vondt :/
 
Vi må bruke glidemiddel for at det ikke skal gjøre vondt. Ble slik etter første svangerskap/fødsel. Aner ikke hvorfor, for jeg har jo lyst selv om det er tørt der..

Vi har prøvd det, men det gjør fortsatt vondt :/
 
Var ikke på 6 ukers kontroll. Timen min ble avlyst siden fastlegen min var sykemeldt.
Kanskje bestille da eller? Har man ikke revnet og man bruker midler for ikke å være tørr, syns jeg det høres rart ut at det skal gjøre vondt.... Tror jeg ville fått det undersøkt:)
 
Kanskje bestille da eller? Har man ikke revnet og man bruker midler for ikke å være tørr, syns jeg det høres rart ut at det skal gjøre vondt.... Tror jeg ville fått det undersøkt:)

Burde vel kanskje gjøre det :p
 
Vi har prøvd det, men det gjør fortsatt vondt :/
Hos meg gjorde det vondt de første 10 gangene ca, så ble det gradvis bedre.. Hadde ks til og med.. Legen sa det var helt normalt, ting endrer seg nedi der, og det kan både bli mye større åpning og mindre. Pluss at det blir ekstremt mye verre når vi damene gruer oss. Uten at vi vet det så kan vi knipe ganske hardt hvis vi i i det hele tatt er litt redd for st det blir vondt...
 
vi har hatt en del sex, men har nettopp satt inn spiral, så har begynt å blø i tide og utide og da er det ikke like fristende...
 
Back
Topp