Bare meg som ikke har hatt sex etter fødsel? Stakkars samboeren min men satte inn spiral får en mnd siden å siden da har jeg hatt små blødning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi må bruke glidemiddel for at det ikke skal gjøre vondt. Ble slik etter første svangerskap/fødsel. Aner ikke hvorfor, for jeg har jo lyst selv om det er tørt der..Vi har prøvd. Men det gjør vanvittig vondt. Hadde en normal fødsel, revnet ikke men fikk et pynte sting. Er det normalt at det skal gjøre så grusomt vondt da? :s kjennes ut som jeg er uttørket der nede eller grodd igjen
Vi må bruke glidemiddel for at det ikke skal gjøre vondt. Ble slik etter første svangerskap/fødsel. Aner ikke hvorfor, for jeg har jo lyst selv om det er tørt der..
Vi må bruke glidemiddel for at det ikke skal gjøre vondt. Ble slik etter første svangerskap/fødsel. Aner ikke hvorfor, for jeg har jo lyst selv om det er tørt der..
Hm hva sa legen på 6 ukers kontrollen din da? Syns det høres rart ut når du ikke revnet...Vi har prøvd det, men det gjør fortsatt vondt :/
Hm hva sa legen på 6 ukers kontrollen din da? Syns det høres rart ut når du ikke revnet...
Kanskje bestille da eller? Har man ikke revnet og man bruker midler for ikke å være tørr, syns jeg det høres rart ut at det skal gjøre vondt.... Tror jeg ville fått det undersøktVar ikke på 6 ukers kontroll. Timen min ble avlyst siden fastlegen min var sykemeldt.
Kanskje bestille da eller? Har man ikke revnet og man bruker midler for ikke å være tørr, syns jeg det høres rart ut at det skal gjøre vondt.... Tror jeg ville fått det undersøkt
Hos meg gjorde det vondt de første 10 gangene ca, så ble det gradvis bedre.. Hadde ks til og med.. Legen sa det var helt normalt, ting endrer seg nedi der, og det kan både bli mye større åpning og mindre. Pluss at det blir ekstremt mye verre når vi damene gruer oss. Uten at vi vet det så kan vi knipe ganske hardt hvis vi i i det hele tatt er litt redd for st det blir vondt...Vi har prøvd det, men det gjør fortsatt vondt :/