Samleie 4 dager før el

Hei. noen som ble gravide ved å ha sex 4 dager før el ? :):)
Jepp! Er ganske sikker på el siden jeg tempet, og ut ifra det hadde vi sex fire dager før el. Det var eneste gangen vi hadde sex den syklusen:hilarious: så det kan ikke ha skjedd hverken før eller etter.
 
Jepp! Er ganske sikker på el siden jeg tempet, og ut ifra det hadde vi sex fire dager før el. Det var eneste gangen vi hadde sex den syklusen:hilarious: så det kan ikke ha skjedd hverken før eller etter.
Takk for svar :)
Da har jeg bittelitt håp
 
Hei. noen som ble gravide ved å ha sex 4 dager før el ? :):)
Hadde sex på hva vi trodde var to dager før El, på El dagen og dagen etter men jeg fikk ikke positiv test før nesten en uke over ikm og fikk beskje ultralydundersøkelsen at jeg hadde hatt el 5-6 dager senere enn jeg trodde så ble satt tilbake tilsvarende.

Kort svar, ja tydeligvis ble jeg gravid av sex 4-5 dager før El:) ( måtte rette, jeg ble ikke gravid 4-5 dager før el men av sex 4-5 dager før hehe)
 
Last edited:
Hadde sex på hva vi trodde var to dager før El, på El dagen og dagen etter men jeg fikk ikke positiv test før nesten en uke over ikm og fikk beskje ultralydundersøkelsen at jeg hadde hatt el 5-6 dager senere enn jeg trodde så ble satt tilbake tilsvarende.

Kort svar, ja tydeligvis ble jeg gravid 4-5 dager før El:)
Åjj så gøy hehe. Håper jeg også blir det :))
 
Tror jeg har blitt det to ganger.
 
Åjj så gøy hehe. Håper jeg også blir det :))
Jeg ble ikke gravid 4-5 dager før el som jeg først skrev men av sex 4-5 dager før jeg hadde el skrev men det skjønte du nok:joyful:

Det er absolutt håp. Den pp jeg faktisk ble gravid var den måneden jeg ikke trodde det kom til å gå så du kan absolutt bli overrasket:)
 
Jeg ble ikke gravid 4-5 dager før el som jeg først skrev men av sex 4-5 dager før jeg hadde el skrev men det skjønte du nok:joyful:

Det er absolutt håp. Den pp jeg faktisk ble gravid var den måneden jeg ikke trodde det kom til å gå så du kan absolutt bli overrasket:)
Skjønte det :Dd
Ååh, håper jeg blir overrasket! Må vente 2 uker så vi får se
 
Hadde samleie før mensen var ferdig( kun den ene gangen den måneden) og ble gravid. Den eneste gangen jeg ble gravid;)
 
Back
Topp