Samle tråd med rabatter!

JuniBaby2016

Betatt av forumet
Husker forje svangerskap så var det jo alltid så mye gratis man kunne hente rundt forbi!
Feks gravidpakkene på Kiwi, Rimi og apotekene!
Og bleie dunken som man kunne få billig etter en vis uke i svangerskapet på barnashus!

Så tenkte vi kunne lage en samle tråd med linker, for å hjelpe hverandre å finne de rette og flotte rabattene ;)

Babycare har gratis sangenic (?) bleiebøtte og Barnas hus har Angelcare sin :) Så kan man teste og finne sin favoritt ;)

Mammabox.no tror jeg adr er til en side hvor en kan bestille boks som en henter hos Barnashus. Det er begrenset antall av disse, så det er første mann til mølla hver mnd på nettsiden for å registrere seg for å kunne hente en slik boks. Husker ikke helt hva jeg fikk sist, men det var bl.a smekk og Reflex pysjamas :)

Mammabox.no tror jeg adr er til en side hvor en kan bestille boks som en henter hos Barnashus. Det er begrenset antall av disse, så det er første mann til mølla hver mnd på nettsiden for å registrere seg for å kunne hente en slik boks. Husker ikke helt hva jeg fikk sist, men det var bl.a smekk og Reflex pysjamas :)

Fikk pysj i 92 som fremdeles ikke passer 16mnd senere ;) Men gøy med gratis da!

Back
Topp