same procedure as last year?

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
ja, da har jeg vært hos jordmor!
alt var greit, men hun og var litt usikker med tremin da.. så hun var enig med legen at jeg ble bare mer oppfulgt om jeg kom til menstermin.

så målte vi blodtrykk 7 ganger!!!! minste ble målt til 139/89, og på d høyeste var undertrykket like over 100[:'(]

ekstra blodtrykksjekk og blodrøpver på mandag igjen da.. slik begynte d sist også.. snedi at d skal stige nå som jeg er ferdig med skole og hele d stressopplegget[8|]

jordmor var ikke bekymra hun sa bare at vi er vel alle klar over hva dette er teng på og jeg måtte bare være obs hvis flere tegn dukka opp. og at d er jo litt større sjanse for at jeg får d denne gangen også[&o] weeee!

Ikke noe kjekt hvis BT begynner å stige nei! Heldigvis har mitt holdt seg lavt til nå.
Godt at du skal tilbake å sjekke på mandag, bare slapp av og ikke stress. Legg deg på sofen hver dag en liten time:)
Krysser fingrene for det bare var en en gangs tilfelle:)
klem

uff da, snuppa - håper dette bare er tegn på at du ble litt stressa pga av alt som skjedde rundt deg.[&:]

ikke gøy å skulle ha alt dette i bakhodet når du ellers har hatt så mye. Hvordan er formen ellers da? Noen andre tegn på at du får det igjen??

varm klem fra meg

jada.. kan jo være engangstilfelle[8|] men tipper ikke d.. begynte på akkurat samme tidspungt sist også! og på akkurat samme måte.. sakte men sikkert..

har 1 på ødem bare, men urin er fin[:)]

er ikke stressa egentlig, d har odna seg med bilene.. har bare en bil til fredag, men d er jo ikke no stress[;)] d er jo bakkenet, og Mali, og smertene da.. men d er jo ikke noe nytt og heller ikke noe å gjøre med.

Back
Topp