Mamsama
Flørter med forumet
Nå må jeg bare lufte litt frustrasjon her.. Diskuterte julegavebudsjettet med samboeren her om dagen og vi begge innså at det er litt trangt i år og bestemte oss for å droppe gaver til hverandre, eventuelt bare noe symbolsk lite. Men så er det julebord med gutta, og det skal han absolutt være med på. De har en tendens til å bruke mye penger og det er alltid ute på dyre restauranter. Igår spurte jeg om han kunne finne ut hvor de skal så det går ann å beregne sånn cirka hvor mye penger han skal bruke på det, men det er visst hemmelig hvor de skal så han vet ikke(Ene kompisen som arrangerer) Jeg kjenner det plager meg mer og mer at han syns det er greit å bruke mye penger på et julebord og droppe gave til meg. Prøver å ikke bry meg, men det stikker faktisk litt 

Har irritert meg i hele dag så nå har jeg vel gått fra lei meg til sinna
Tror jeg faktisk må lufte det for han også istedenfor å holde det inne. Kunne faktisk aldri falt meg inn å prioritere på den måten og jeg sliter med å forstå hvordan han syns det er greit. Føler med deg også inaxoxo, også poker da?!? Ugh. Disse mannfolka