Samboers prioriteringer..

Mamsama

Flørter med forumet
Nå må jeg bare lufte litt frustrasjon her.. Diskuterte julegavebudsjettet med samboeren her om dagen og vi begge innså at det er litt trangt i år og bestemte oss for å droppe gaver til hverandre, eventuelt bare noe symbolsk lite. Men så er det julebord med gutta, og det skal han absolutt være med på. De har en tendens til å bruke mye penger og det er alltid ute på dyre restauranter. Igår spurte jeg om han kunne finne ut hvor de skal så det går ann å beregne sånn cirka hvor mye penger han skal bruke på det, men det er visst hemmelig hvor de skal så han vet ikke(Ene kompisen som arrangerer) Jeg kjenner det plager meg mer og mer at han syns det er greit å bruke mye penger på et julebord og droppe gave til meg. Prøver å ikke bry meg, men det stikker faktisk litt :(

Skjønner at det stikker! Av og til syns jeg disse mennene ikke er på helt samme planet som oss. Håper det ordner seg:sorry:

Huff, skjønner deg godt... Her er det ikke snakk om "stor" julegave eller bursdagsgave til meg (fyller 20 den 11.12), men å kaste bort massevis av penger på pokerturnering imorgen og julebord på lørdag, DET har han råd til! Har ikke noe imot små gaver, eller ingen gaver, men når det brukes penger på alt annet så blir det så dumt. Det sårer, ja... Klem <3

Vi har akkurat kjøpt oss ny bil så vi har avtalt ingen gaver, i tillegg blir vi begge 30 år på nyåret så da blir det heller gave da.

Men han hentet akkurat nye pc-deler til over 5000kr her :sour:

Takk for svar! Ja det sårer og det er ikke første gangen heller :inpain: Har irritert meg i hele dag så nå har jeg vel gått fra lei meg til sinna :arghh: Tror jeg faktisk må lufte det for han også istedenfor å holde det inne. Kunne faktisk aldri falt meg inn å prioritere på den måten og jeg sliter med å forstå hvordan han syns det er greit. Føler med deg også inaxoxo, også poker da?!? Ugh. Disse mannfolka :yuck:

Takk for svar! Ja det sårer og det er ikke første gangen heller :inpain: Har irritert meg i hele dag så nå har jeg vel gått fra lei meg til sinna :arghh: Tror jeg faktisk må lufte det for han også istedenfor å holde det inne. Kunne faktisk aldri falt meg inn å prioritere på den måten og jeg sliter med å forstå hvordan han syns det er greit. Føler med deg også inaxoxo, også poker da?!? Ugh. Disse mannfolka :yuck:
Ja, du kan hvertfall si ifra og samtidig si at du regner med han har råd til en gave til deg og, når han skal bruke såpass mye på kos med gutta? Det er innafor!

Back
Topp