Samboers 25årsdag - overraskelsesfest!

SoloR

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Min kjære blir 25 på julaften, og jeg vil gjerne ha tips til hvordan jeg kan ordne en overraskelsesfest for ham, og hva jeg kan finne på. Jeg har aldri gjort dette før, men satser på at noen her har peiling 

SoloR skrev:
Min kjære blir 25 på julaften, og jeg vil gjerne ha tips til hvordan jeg kan ordne en overraskelsesfest for ham, og hva jeg kan finne på. Jeg har aldri gjort dette før, men satser på at noen her har peiling 

Bra tråd!! Vill också veta det! Har tänkt att ha en överraskningsfest för sambon som fyller 27 i Januari så vi kan komma med ideer till varann också :))

DYTT DYTT DYTT :)

Tänkte du ha den på självaste julafton eller?

Hehe.. Nei, tenkte i begynnelsen av desember. Lurte på å kamuflere det bak min bursdag, jeg har den 5., men det kan bli litt mye. Vurderte gokart, curling eller paintball ifjor, men det blir dyrt og så mye penger har ikke jeg som student! Kan alltids invitere folk til leiligheten vår, men det krever at jeg må rydde og styre på, jeg vil heller kunne gå og la andre rydde :P

SoloR skrev:
Hehe.. Nei, tenkte i begynnelsen av desember. Lurte på å kamuflere det bak min bursdag, jeg har den 5., men det kan bli litt mye. Vurderte gokart, curling eller paintball ifjor, men det blir dyrt og så mye penger har ikke jeg som student! Kan alltids invitere folk til leiligheten vår, men det krever at jeg må rydde og styre på, jeg vil heller kunne gå og la andre rydde :P

hehe altså med fester så følger det somregel med en del rydding og vasking da...
Hva med å ta han med ut å spise en god middag bare dere to.. eller invitere en venne gjeng med på middag? evt en tur ut på kino eller byen etterpå og ta en øl eller to... Trenger jo ikke gjøre så veldig mye ut av det ;)

Altså da mener jeg ikke du skal drikke ..

Back
Topp