Samboeren vil bruke Håkon om det er gutt..

Emi81

Glad i forumet
Junibarna 2019
Men jeg er ikke så begeistret for det, noen dobbeltnavn som passer godt til Håkon?

Men jeg er ikke så begeistret for det, noen dobbeltnavn som passer godt til Håkon?

Noen speciell grunn for att han vill bruke det? Jag och mannen har ikke tatt opp temaet än. Da vi hållt på å gå ifrån varandra när vi har diskutert namn tidigare gånger! :laughing021Vi har haft lättare för det mot slutet, och minste var tre uker för han fick ett namn.
Har dessvärre ingen bra tips på dobbeltnamn. Håkon är inte på favoritlistan min heller...

Håkon Elias kanske? Håkon André?

Håkon er jo så fint:) Finest uten dobbeltnavn. Men hvis du ikke liker det, så synes jeg ikke du skal bruke det.

Gubben vil ha Hjørdis vis det er jente. Det har jeg ikke så lyst til..
Bedre å bli enig om et navn begge liker syntes jeg :) så vi får se etter OUL

Håkon Magnus
Håkon Marius
Håkon Andreas
Håkon Martin

Håkon Lukas
Håkon Midas
Håkon Sindre
Håkon Sverre

Men hjelper jo ikke å finne dobbelt navn om du ikke liker første navnet,,, siden det er det man vanligvis kaller barnet :)

Jeg liker veldig godt Håkon :)
Dere kan jo også ha Håkon som navn nr 2.
Jeg kjenner en Tor Håkon og en Sven Håkon.
Men jeg synes dere skal finne et navn dere begge liker.

Håkon er nydelig. :love7

Men liker man det ikke så liker man det ikke.

Kan jo bruke det som mellomnavn da.

Tenker at navnet en velger bør begge to kunne «godta». Ikke alltid så lett kanskje... er jo enda lenge til de søte små kommer og husker sist at jeg endret mening noen ganger underveis hva jeg ville gå for ;)

Jeg synes det er et fint navn men no er det jo dere begge som skal like det. Jeg ville ikke utelukket det helt ennå hatt det på guttelisten, smakt litt på det, samtidig som jeg ville sett om jeg fant andre navn som man vil tenke på. Har heldigvis god tid på å bestemme navn ennå:)

Bitteliten slekt, bare 15 stykker som har min samboers etternavn, så han ønsker å kalle opp etter sin fars onkel. Vår første sønn er oppkalt etter sin oldefar på farssiden.

Jeg får smake mer på det, Håkon Martin klinger godt da. :)

Veldig mange som heter Håkon nå. Jeg syns det er fint men om du ikke liker det så tenker jeg at da blir det ikke det navnet. Du skal jo si det hver dag for resten av ditt liv..

Jeg og mannen kranglet syyyykt om navn når vi skulle gi sønnen vår navn, sånn en av de største kranglene vi har hatt haha. Så jeg ventet til etter han så meg gå gjennom alle smertene ved fødsel så ble vi enig på føden ;)

Back
Topp