lilleville
Andre møte med forumet
*poff*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne
Jeg håper du lo han rett opp i trynet!? [8|]
ORIGINAL: _Nanne_
Troooor nok jeg ville bedt han reise en viss plass gitt...[8|]
ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne
Jeg håper du lo han rett opp i trynet!? [8|]
ORIGINAL: *Meya*
Håper han gidder jobbe og da....
ORIGINAL: lilleville
ja, han har 2 jobber... en fulltidsjobb og en deltidsjobb
ja, han har 2 jobber... en fulltidsjobb og en deltidsjobb
Jo, det er jo greit det, men... Deler han? eller krever han at du skal underholde deg selv, og kanskje også barnet? Det måtte jeg i mitt første ekteskap, fordi det var "jeg som ville ha ungene, så da måtte jeg forsørge dem"...
Det er en av grunnene til at han er en ex... men selvsagt mange andre årsaker også.
ORIGINAL: Digamma
Sambo sa i dag at han ville at jeg skulle være intelligent, jobbe hardt for å tjene penger, planlegge framtiden, være sexy og frekk, kle meg fint, respektere ham, aldri gråte, trene, lage god mat og ta meg av vesla.
Det var mye..jeg er ikke flink til å jobbe hardt,og ikke smart[8|], gråter lett, trener nesten aldri, men jeg respekterer ham,tar meg av vesla, og prøver ihvertfall være sexy og lage god mat.. skalø ikke være lett nei.
Svarte du ikke tilbake da, at du ville han skulle være. Tøff, ansvarsfull, tjene masse penger, være kjærlig, aldri kjefte eller krangle, være veltrent og velstelt, lage nydelig mat, og stå opp om nettene når banra våkner, og la deg sove lenge i helgene på eget initiativ!
Sambo sa i dag at han ville at jeg skulle være intelligent, jobbe hardt for å tjene penger, planlegge framtiden, være sexy og frekk, kle meg fint, respektere ham, aldri gråte, trene, lage god mat og ta meg av vesla.
Det var mye..jeg er ikke flink til å jobbe hardt,og ikke smart[8|], gråter lett, trener nesten aldri, men jeg respekterer ham,tar meg av vesla, og prøver ihvertfall være sexy og lage god mat.. skalø ikke være lett nei.
Svarte du ikke tilbake da, at du ville han skulle være. Tøff, ansvarsfull, tjene masse penger, være kjærlig, aldri kjefte eller krangle, være veltrent og velstelt, lage nydelig mat, og stå opp om nettene når banra våkner, og la deg sove lenge i helgene på eget initiativ!
men han gjør alt det allerde[:)] eller han kjefter litt avogtil, men alt det andre stemmer
Jeg glemte et siste punkt, * respektere og elske deg akkurat sånn som du er!
men sånn seriøst, hvis han får deg til å føle deg udugelig, mislykket, eller ikke god nok. Så bør dere kanskje ha en liten samtale, for du kommer til å bli helt knekt av å ha det slikt.