Samboeren min var litt engstelig i går..

Honningblomsten

Forumet er livet
for hvordan babyen lukter når den kommer ut[:-] Haha! Jeg bare: Jammen Knut, du trenger jo ikke lukte på han før de har tørka av han da![:-] Hehe[:)] Han kommer med sånne søte kommentarer innimellom[:)] Synes det er så søtt at han sier at han gleder seg å sånn[:)]

Hehe... Så skjønt i grunn da... [:)]

Ja, de er litt søte når de er sånn smårare.. [8D]

Lukte? Haha, morsomt.
Kanskje lurt å forberede han på at babyen har sånn conehead fasong når den kommer ut. Min mann holdt på å gå i bakken når han så det, men hadde jo ikke tenkt på at hodet var mykt og hadde blitt presset ut gjennom en lang kanal[:D]

ORIGINAL: Durken

Lukte? Haha, morsomt.
Kanskje lurt å forberede han på at babyen har sånn conehead fasong når den kommer ut. Min mann holdt på å gå i bakken når han så det, men hadde jo ikke tenkt på at hodet var mykt og hadde blitt presset ut gjennom en lang kanal[:D]

Jeg ser for meg sambo stirre på den lille som om den hadde kommet fra en galakse langt, langt borte. Heaheah!! Nei, uffameg. Med en gang må man nesten være forberedt på at de små ser litt underlige ut rett og slett. De har tross alt levd i vann i mange måneder, og vært igjennom noe av det hardeste man gjør i løpet av livet; Å bli født. Får gi dem litt tid på å komme til seg selv, de små også synes jeg [8D]

Den der har jeg faktisk aldri hørt før! HAHAHAHAHAHA[:D][:D][:D] Har faktisk ikke tenkt på det før heller... Men han lukter sikkert litt funky, men det gjør ingenting så lenge jeg får kose med han![:)][:)][:)]

Mama`s little stinky![;)]

ORIGINAL: Mamsemumsen

ORIGINAL: Studinen88

ORIGINAL: Durken

Lukte? Haha, morsomt.

Jeg ser for meg sambo stirre på den lille som om den hadde kommet fra en galakse langt, langt borte. Heaheah!! Nei, uffameg. Med en gang må man nesten være forberedt på at de små ser litt underlige ut rett og slett. De har tross alt levd i vann i mange måneder, og vært igjennom noe av det hardeste man gjør i løpet av livet; Å bli født. Får gi dem litt tid på å komme til seg selv, de små også synes jeg [8D]

Bare man ikke føder en sånn som i Men in Black... Dere husker den fødselen i bilen og han søte lille med mange armer som kom ut?

den var jo litt søt likevell da![:D][:D][:D] Helt til han spydde grøn gugge, haha[;)]

ORIGINAL: Jenniz

Den der har jeg faktisk aldri hørt før! HAHAHAHAHAHA[:D][:D][:D] Har faktisk ikke tenkt på det før heller... Men han lukter sikkert litt funky, men det gjør ingenting så lenge jeg får kose med han![:)][:)][:)]

Mama`s little stinky![;)]

Hihi, søt han er [:D]

Kan ikke huske at jeg tenkte så mye over hvordan hun luktet, bare at hun var verdens nydeligste [;)]

Back
Topp