Samboeren kom med navnforslag i går :D

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Det har aldri skjedd før han har bare krysset av på mine lister..!! Vi er begge ganske sikre på at dette er jente nummer to, navnet han kom med var Sofie.. =) Kjempe fint, men! Jeg har ei venninne som sliter med og få barn og hun har en gang nevnt at hu likte det navnet veldig godt.. Skal vi bruke det må jeg i allefall avklare med henne først, vil ikke "stjele" hennes navn..

Kjempe fint navn ja, men kan nok være lurt å avklare først ;) Kjedelig å bruke opp navnet hun har tenkt på :)

Så bra!Ja det forstår jeg. Iallfall om det er en god venninne.
Her har vi ikke snakket noe om navn/kjønn. Har vært litt kald til det, pga at jeg ville på ultralyd først...Etter det, kan vi diskutere!

så koselig! er altid stas når far kommer med navneforslag..
her var det pappa`n som "bestemte" navnet på vesla.. Johanne =)

så håper det blir min tur til og bestemme nå! :P 

Maybenr2 skrev:
Så bra!Ja det forstår jeg. Iallfall om det er en god venninne.
Her har vi ikke snakket noe om navn/kjønn. Har vært litt kald til det, pga at jeg ville på ultralyd først...Etter det, kan vi diskutere!

Ja skjønner det.. Jeg er selv litt bekymret, men tenker litt sånn at det kommer alltids en senere anledning, så navnet får man jo brukt for :) Forrige gang hadde jeg en følelse av at noe var galt, det har jeg faktisk ikke nå, så vi får se om magefølelsen stemmer..!

Heidi10+12 skrev:
så koselig! er altid stas når far kommer med navneforslag..
her var det pappa`n som "bestemte" navnet på vesla.. Johanne =)

så håper det blir min tur til og bestemme nå! :P 

Her har det alltid vært jeg som kom med forslag og han som sier om han liker det eller ikke..!! Dette er første gang han nevner et navn han liker :D Jeg har alltid sagt sånn si hva du liker da.. Men får jo bare veit ikke til svar..!

Om man ikke får helt følelsen av at hun syntes at det er hundre prosent greit kan man jo bruke Sofia ;)
Tenk om hun da får en Sofie så får jo di to Sofi* en god historie om navnene.. ;) (om hun er en veldig nær venn..)

Veit ikke om jeg liker Sofia så godt.. Men finnes hundre andre fine jentenavn så det er det minste problem..!! Guttenavn er mye værre.. Var bare litt gøy at gubben endelig kom med et forslag..

Sofie er et kjempfint navn. Moro når pappaene deltar så tidlig og kommer med navneforslag. Selv har vi ikke snakket så mye om navn enda.

Om venninnen din har vanskelig med å få barn, så er dette sikkert noe hun tenker endel på. Og om hun har "forelsket" seg i et navn, så er det lurt av deg å sjekke med henne først slik at hun ikke blir såret. Hun setter nok pris på at du spør:)

Jeg syntes også Sofie/Sophie er et nydelig navn, og et sterkt alternativ om babyen vår blir jente! Du kan forteller din samboer at han hat god smak :D

Back
Topp