samboere oppi alt dette

VilSåGjerne

Forumet er livet
er de med på medisineringen? sprøytene?????

eg har ett ønske om at sambo skal være med på det siden eg ikke liker det i d hele tatt....
da eg begynte for en uke siden jobbet han kveld og var da ikke hjemme. Fredagen når han hadde fri egentlig måtte han jobbe og fikk det heller ikke med seg. lørdagen skulle vi på besøk hos babygo, og han sa at han skulle være med på stikkingen,eg gikk på bade for å gjøre dette men han ble ikke med[:(][:@] Søndagen skulle han egentlig være med men eg måtte gjøre dette på jobb siden eg ikke kom meg avgårde.
På mandag satt han bak meg i sofaen når eg skulle stikke meg, det kvitnet jo helt for han,han likte ikke dette helt,pingle[:)] han sa at hadde det vært han som måtte stikke hver dag sånn så hadde han besvimt en gang for dagen[:D] I går når eg skulle ta fram sprøyten sa han : den derr e ikke noe kul!!!!!! så han kom ikke bort i sofaen til meg en gang.

eg ble jo kjempe lei meg......[:(] (masse hormoner som spiller inn også tenker eg[:)]) eg vil jo at han skal være med på dette.
hadde vi kunne laget baby på "normal" måte hadde han jo vært med[:D]

e d andre som tenker slikt også? eller e d bare meg?[:)]

han liker ikke sprøyter nei,det gjør han ikke.......men i bunn og grunn gjør jo ikke eg d heller,men eg må jo gjøre det.....[:)]

Sambo fikk med seg ett par dager av sprayingen.. Før han reiste ut, og kommer kanskje hjem til EL-sprøyten... Kommer han hjem mens jeg stikker, kommer jeg til å prøve å få han med en dag, men han har sagt at han kommer til å gjemme seg i garasjen[&:] Han hater det, og fikk helt angst da han så sykesøsteren stakk meg på forundersøkelsen...
Så, han skal få slippe, men det vet han ikke enda[;)] Får ikke vite det heller, før jeg har prøvd en stund å få han med[:D]
Men, i natt låg han på lugaren sin, stakkar, og tenkte på meg og at jeg skulle stikke, og fikk ikke sove[:)] Han er bare verdens beste pingle[:D]

VilSåGjerne, jeg kan forstå hva du mener, han kunne formulert seg annerledes...

er ikke med noe spesielt...
han står ikke opp før 0730, og  jeg stikker kl 0700, så jeg har sagt han slipper være med på dette...gjør meg ingenting, tar meg 5 min. han ser at jeg sprayer, det gjør jeg akkurat der jeg er kl 07-15-22
meeen de gangene han har skulle hatt på alarmen og hjelpt meg å huske det, har han glemt det. han blir så lei seg stakkar.
han skal være med på uttak/innsett, ellers så var han ikke med på ul mandag og heller ikke i morgen. han hadde nok blitt med om han hadde mye fri å ta, men vi blir jo borte flere dager neste uke i forbindelse med uttaket, så da slipper han ta så mye fri (krise på jobb). ul på mandag var jo fort over på sykehuset her, og i morgen skal jeg til bergen, da blir ei god veninne med meg! (ellers hadde han seff blitt med!)

men han tenker mye på dette da...sa en kveld at han trodde han kom til å bli veldig lei seg om dette ikke funker...så han er med i tankene. men er liksom ikke mye han skal gjøre, uten å være tilstede.

jeg veit hvertfall at når jeg blir gravid og ungen kommer, da kommer han til å bli verdens beste pappa for vårt barn...han er nok litt babysyk nå[:D]

samboer ville absolutt være med på ul i morgen,så han har tatt hele dagen fri han[:D] kanskje vi spiser middag ute også og kooooser oss[:D]

Hadde sambo vært hjemme, hadde han vært med på UL, og evt. andre kontroller[:)] Men, nå ble det ikke slik denne gangen[:(]

Dette var intersangt lesestoff noen pingler til mannfolk og noen som er mer med.
Min ektemann har stokket meg 3 ganger, men den første gangen ble jeg sur på ham, for det var eneste gangen det gjorde vondt for meg, han var ikke lett på hånden nei, en dårlig sprøyte setter, men han kom seg morgenen etter og gjorde slik han fikk beskjed om. Det var de to gangene han fikk lov til å sette Puregon pennen. Ellers så var han med på el-sprøyta. Han har vært med på en ultralyd og egguttak og insetting. Men etter egguttaket, med kollaps/eggløsning og at det bare endte med 2 egg så var han så sliten, da vi kom hjem sovna han i sofaen og gikk deretter å la seg, det var jo jeg som skulle hjem å hvil, men jeg var kansje litt rusa på morfin, jeg la meg en halv time etter ham, mitt på dagen, he he....etter at jeg hadde vært på BV selvfølgelig.

samboeren setter sprøytene på meg, ellers hadde jeg kanskje slitt med å ta dem selv. men  han var ganskje skjelven på hånden og veldig redd for at han hadde gjort meg vondt[;)]

ORIGINAL: cile30

samboeren setter sprøytene på meg, ellers hadde jeg kanskje slitt med å ta dem selv. men  han var ganskje skjelven på hånden og veldig redd for at han hadde gjort meg vondt[;)]

for noen tøffe mannfolk dokkar har då[:D] jaha,den skal de ha.

når eg tok fram sprøyten i dag kom han bort i sofaen til meg, han sa at det begynnte å stikke/ krible i beina hannes,og han ville ikke se på. men han satt der med meg[:)]ikke værst[:D]

for noen tøffe mannfolk dokkar har då[:D] jaha,den skal de ha.

når eg tok fram sprøyten i dag kom han bort i sofaen til meg, han sa at det begynnte å stikke/ krible i beina hannes,og han ville ikke se på. men han satt der med meg[:)]ikke værst[:D]

Høres ut som om om mannen din er kjempe redd for sprøyter, men alikevel sitter han sammen med deg. det er jo kjempe bra.  [:D] 
 samboeren min er redd for andre ting og er en SKIKKELIG pyse med enkelte ting [;)]

Back
Topp