Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uansett så skriver dere kontrakt på at begge vil dette, så det er bare å si det som det er. Evt sjekk på nett hva klinikken har som regler, så får dere bare dra en liten hvit løgnVi har vært sammen ikke mer enn 1.5 år, det er ikke så lett å forklare for en klinikk hvor sikre vi er på hverandre akkurat Trodde kanskje ikke det hadde noe å si privat. Grunnen til at vi fant så fort ut av dette er jo fordi jeg har barn fra før. Ellers hadde vi nok gått lenger.
Sent from my iPhone using BV Forum
Det står ekteskap eller ekteskapelig samboerskap. Klinikken linket til hva loven sier og den sier det samme, men det står ikke noe om den regelen. Så da skal jeg si det at i loven står det ikke noe om 2 år. Vi eier hus sammen, begge har fast jobb og jeg har en gutt fra før. Ellers får vi gifte oss ett år før planlagt daUansett så skriver dere kontrakt på at begge vil dette, så det er bare å si det som det er. Evt sjekk på nett hva klinikken har som regler, så får dere bare dra en liten hvit løgn
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Da er dere jo godkjente daDet står ekteskap eller ekteskapelig samboerskap. Klinikken linket til hva loven sier og den sier det samme, men det står ikke noe om den regelen. Så da skal jeg si det at i loven står det ikke noe om 2 år. Vi eier hus sammen, begge har fast jobb og jeg har en gutt fra før. Ellers får vi gifte oss ett år før planlagt da
Det tror jeg åDa er dere jo godkjente daNo stress! Bare å peise på! Hihi
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Der hvor jeg hører til er det slik atMå man ha vært samboere i 2 år eller gift for å få komme i gang? Det har nemlig ikke viVet ikke om det er forskjell offentlig og privat.
Hvilken klinikk er det?Der hvor jeg hører til er det slik at
• Paret må være gift eller samboende i ekteskapslignende forhold (dokumentert samboerskap i over 1 år).
Så dere har nok kravene for og starte opp![]()
Regner med dette går braIngen har spurt noe rundt dette hos oss, verken privat eller offentlig. Vi er ikke gift men har samme adresse, virket som om det var det viktigste. Men samboeren min har vært med på alle samtaler![]()
UNN I tromsøHvilken klinikk er det?