Samboer vil ikke....

Han påstår han aldri har ønsket seg egne barn.. Men dette er vi da to om å ha skapt!
Jeg takler ikke å ta abort, så håper han skifter mening. Det er så vanskelig :-(
Jeg har 3 fra tidligere, og han koser seg masse sammen med de, har ett godt forhold
Ja dere har vært to om dette! Han har jo et ansvar for prevensjon han også hvis han ikke ønsket mer barn.

Behold! Om du tar abort pga vil du nok aldri klare å se på han på samme måten igjen.

Ikke ta abort...

Det er så enkelt som at hvis du vil beholde, så beholder du. Fint at du vil vurdere hans mening også, for den er verdt noe, men ingen bør presses til en abort. Så ditt valg er om du vil ha babyen eller ikke. Så blir hans valg hva han vil gjøre ut fra hva du bestemte deg for.

Behold barnet, han må ikke få presse deg til noe.

Og om han virkelig aldri ville ha barn, burde han absolutt sterilisert seg. Har man sex, kan det bli barn, enkelt og greit.

Om du vil beholde så synes jeg absolutt du skal gjøre det!

Ja, hvordan klarte du å bli gravid hvis han ikke ville ha egne barn?
Hva har han gjort for å unngå det?

Behold. Du vil ellers angre og jeg tror ditt forhold til han definitivt kommer til å bli endra pga det.

Behold :-)

Behold!!! Hvis han ikke ønsket seg barn så burde han tenkt på det for lenge siden og for eks sterilisert seg som lutz påpeker!!!! Det er særdeles egoistisk av han å kreve at du tar abort. For en stygg ting å kreve fra deg...

Du klarer deg uansett, med eller uten han!

Hadde samme problemet med min samboer, vært igjennom 3 aborter med gubben jeg hadde før han, og ble gravid så og si med en gang med samboeren og han ville også at jeg skulle ta abort, men jeg nekta, tok ikke lange tiden før han ble vant til tanken og gledet seg faktisk, og nå vil han ha flere når lillegutt er bare 4 1/2 mnd.. Så kan være mannen din ombestemmer seg også :) Men jeg ville ALDRI tatt abort hvis jeg var deg, stå på ditt!! Tar du abort tror jeg du kommer til å ende opp med å klandre og kanskje til å med hate mannen i senere tid.
Håper alt går seg til :)

Back
Topp