Samboer vil ikke....

Mammatil4gull

Flørter med forumet
Jeg er nå 6 uker på vei, og samboer vil ikke at jeg beholder :-(
Jeg vil veldig gjerne beholde,mista 6 ganger i tidligere forhold.

Noen som har noen gode råd til meg? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :'-(

Er du i tvil, ikke ta abort. Tipper samboeren din venner seg til tanken med tiden :-)

Hadde mast hull i ørene på han til han skiftet mening;)

Behold. For all del ikke velg bort et ønsket barn. Du vil angre så fælt resten av livet!

Enten får han støtte deg eller la være. Om han ikke gjør det har du det bedre uten ham. En som vil presse deg til noe du ikke ønsker er skadelig for deg.

Han påstår han aldri har ønsket seg egne barn.. Men dette er vi da to om å ha skapt!
Jeg takler ikke å ta abort, så håper han skifter mening. Det er så vanskelig :-(
Jeg har 3 fra tidligere, og han koser seg masse sammen med de, har ett godt forhold

Behold! Ikke la deg styre av ham. Hvis du ønsker det så høyt synes jeg virkelig du skal stå på ditt og beholde!

Beholde. Når du har mistet så mange ganger så er det jo ingen tvil, føler jeg, og dette er i tillegg noe du vil og ønsker. Da syns jeg ikke en annen skal fortelle deg hva du skal gjøre. Man angrer aldri på barna man får :) ønsker deg masse lykke til :)

Noen ganger må man lære seg at ting ikke blir helt som man hadde tenkt. Og det må samboeren din nå. Det er jo ikke akkurat full krisesituasjon at han bare "ikke vil", så han må bare møte og takle det som skjer.

Ikke ta abort hvis du ikke vil!

Hvis du har mistet så mange ganger tidligere ville jeg beholdt, uten tvil! forklar din situasjon til samboer, ikke en gang, men flere ganger.
Han skal ikke få styre.

Dersom jeg hadde gjennomført en abort fordi samboeren min ville det, ville jeg kommet til å hate han resten av min tid her på jorda!

Helt enig med Mammalykke!

Ikke ta abort når du vil beholde, da kommer du til å angre! Jeg opplevde SA i uke 6 for snart 2 år siden og selv om barnet verken var planlagt eller ønsket (pga forholdet til barnefar) vet jeg at jeg hadde angret dypt om jeg tok frivillig abort. Har slitt en del senere med det... :(

Back
Topp