samboer spørr så masse

VilSåGjerne

Forumet er livet
før kunne eg svare han på ALT, ang,mens som ikke kom,elsom ikke ko,alle undersøkelser,alle pillerier og alt det derr. men no spørr han så masse om dette med prøverør,og eg kan jo ikke vare på noen ting[:)]

så eg må spørre litt her no......[:D]

han lurer på dette med medisiner,og det gjør jo eg også igrunn....

vi skal ha samtale om 1 uke[&:] og vi e så spendte på hva som vilskje videre-

men når en begynner på disse medisinene,hva begynner man på og hvor lenge...... altså når vi begynner med medisiner,hvor lang tid etter det er det sånn ca klart for uttak av egg?

bare å spørre vettu,

begynner på nesespray på dag 20
går vel på det i 3 uker så begynner man på sprøyter

Så kjekt at du lurte på dette VilSåGjerne! Det er enda en måned igjen til vi skal på samtale, men vi lurer jo også på hva som skal skje videre. Særlig angående det med medisinene..

Lurer også på om det er noen her som har gjennomgått prøverørs der mannen hadde dårlig sæd? Hva skjedde med ham? Vanlig utløsning eller ble sæden hentet med hjelp?

Så mange tanker som er i det hodet.. =)

ORIGINAL: guria82

Så kjekt at du lurte på dette VilSåGjerne! Det er enda en måned igjen til vi skal på samtale, men vi lurer jo også på hva som skal skje videre. Særlig angående det med medisinene..

Lurer også på om det er noen her som har gjennomgått prøverørs der mannen hadde dårlig sæd? Hva skjedde med ham? Vanlig utløsning eller ble sæden hentet med hjelp?

Så mange tanker som er i det hodet.. =)

her inne e d bare te å tømme seg for spørsmål[:D]

men det vil si at om kanskje ca to mnd blir d egguttak her[:D]

Takk for svar prøveline!

Mannen min fikk beskjed om at det var dårlig med liv og de var ikke gode til å svømme heller, og dette gjaldt ved utløsning. Derfor jeg lurer litt på om det er lettere å hente friskere sæd. Men er ikke noe mannen min liker å tenke på da.. vi får høre hva de sier på sykehuset. Er enda en god stund til vi skal dit. Men kjekt å lese litt om andre som har behgynt og deres erfaringer =)

Det er nok helt forskjellig hvordan man gjoer dette med spray, sproeyter, hvilke medisiner man faar etc.. Naar vi begynner, fikk vi beskjed om at det blir i dag 21 i syklusen. Men jeg faar ikke spray, men sproyte, som visstnok gjoer samme jobben.

Naar det gjelder daarlig saed, evt ingen saed, saa gaar det an aa operere ut, men vet ikke om operativt saeduttak er lov i Norge enda eller ikke? Fikk beskjed om at det ikke var det foer hvertfall..
Uansett er de flinke til aa sile ut de friske svoemmerne og injektere disse inn i eggene.. [:)]

takker for svar.....

e så dumt at eg e på dag 20 når eg e der nede så d blir ennå mere ventetid[&:]

Back
Topp