Samboer som røyker

Ida&Linn

Gift med forumet
Vell.. Lurer vell egentlig på om jeg har blitt litt meggete siste tiden.. Det har seg nemlig sånn at når jeg ble gravid så røykte jeg i hvertfall 10 for dagen.. men da jeg fant ut at jeg var gravid (4 uker på vei), sluttet jeg på dagen og har ikke passivrøykt engang siden. Men kluet er at samboeren min røyker og dette føler jeg gjør det vanskelig for meg å la være. det går ikke en dag uten at jeg får lyst på!
Derfor så lurer jeg på om det er meg som er totalt umulig når jeg blir irritert over at han ikke viser tegn til å gidde å prøve å slutte engang eller la være å røyke når jeg er i nærheten.. greit nok at han går ut hver gang han røyker, men det lukter jo laaaang vei.. og da blir jeg sååå røykesyk.. Når jeg spør hvorfor ikke han også kan la være så bare sier han at det er jo ikke han som er gravid og det skader jo ikke vårt barn at han røyker! [:@] Men hallo??? vi er to som skal ha barn og selv om det er jeg som er rugekassen så burde han latt være når det gjør det vanskeligere for meg?????
Uffa.. er det bare meg som er dum eller????  [:'(]

Synes ikke du er dum jeg!!! Hadde reagert på amme måte selv også. Selv om det er vi jenter som er den fysiske "rugekassen" så er det også mye som spiller inn psykisk i et svangerskap. Mannfolka burde stille opp med alt de kan for at det skal bli psykisk lettere for oss å gå igjennom et svangerskap. Du burde ta deg en prat med han og si akuratt hva du mener. Du bærer hans barn og da burde han gjøre det han kan for at du skal klare å gjøre ditt beste for den lille...

Selv om de ikke har en livmor så har de en hjerne!! SI AT HAN MÅ BRUKE DEN!
Kjenner jeg blir provosert selv også!!! [:@]HORMOOOOONER[:@]

LYKKE TIL[;)]

samboeren min kjempet med å kutte røyken etter jeg ble gravid.han røyker aldri inne i huset eller i bilen  så jeg blir ikke utsatt.nå har han vært røykfri i nesten 1 mnd og satser på at det holder!!! kjempelfink syns jeg...

[:D]samboeren min sluttet sammen med meg....... [:)][:)][:)][:)]
kjempe stolt av han....

Så flott da!!!   [:D]  Skulle ønske min også hadde gjort det! Bare irriterer meg noe grenseløst over han for tiden.. [:'(] 

Back
Topp