Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, så kjedelig Har du en mor, svigermor, søster eller venninne som kan være hos deg de første ukene?Noen som har erfaringer med at samboer/far/medmor må jobbe deler av de to første ukene etter fødsel? Hvordan har dere opplevd dette? Førstegangs.. Det er snakk om krise på jobben til mannen.
Ja,kjipt. Men er i såfall snakk om maks to dager, men såklart sårt... Har mye familie og venner rundt meg,heldigvis.Nei, så kjedelig Har du en mor, svigermor, søster eller venninne som kan være hos deg de første ukene?
Uff så kjipt å høre. At noen kan være sånn. Håper du har noe familie/venner nær deg.❤Har en kjæreste som jobber på sykehuset, og jeg tørr vedde på at sjefen der bruker sin styringsrett til å pålegge han å jobbe. Siden vi har termin 25 desember, er sjansen stor for at han egentlig blir borte hele jula fra jobb, men vet som sagt hvordan sjefen kan være.
Syns også det er kjipt.
Har en kjæreste som jobber på sykehuset, og jeg tørr vedde på at sjefen der bruker sin styringsrett til å pålegge han å jobbe. Siden vi har termin 25 desember, er sjansen stor for at han egentlig blir borte hele jula fra jobb, men vet som sagt hvordan sjefen kan være.
Syns også det er kjipt.
Sniker..
Har tenkt på det samme, men av det jeg kan finne har far rett på 2 uker permisjon i forbindelse med fødselen. Det er opptil arbeidsgiver om det er lønnet eller ulønnet permisjon, men på sykehus og i kommunale jobber (og nok mange private) er det lønnet permisjon. Det kan ikke sjefen nekte han.
Det er ikke rette tiden å ha dårlig samvittighet for at det er krise på jobb, barseltiden er bare denne ene gangen
Noen som har erfaringer med at samboer/far/medmor må jobbe deler av de to første ukene etter fødsel? Hvordan har dere opplevd dette? Førstegangs.. Det er snakk om krise på jobben til mannen.