Shiry
Betatt av forumet
I går hadde jeg med samboer på en av mine tidlige ultralyder. Og det gikk virkelig opp for han at han skulle bli pappa når han så lille skapningen. Og det var en aktiv liten krabat. Gyn hadde litt problemer med å vise alt skikkelig siten den ikke lå stille.
Jeg har vært ganske rolig hele veien, mens sambo har vært mye mer urolig. Dette var i utgangspunktet siste forsøk før IVF så glad det har gått bra så langt
Nå ha jeg akkurat vært i kontakt med helsestasjon for å ha neste kontroll der. Heldigvis ikke flere tidlige ultralyder nå. Blir litt mye å skulle fly frem og tilbake så ofte som jeg har gjort. Altså jeg er veldig fornøyd med at jeg får så tett og god oppfølging, men har vært hos legen/gyn hver andre uke siden jeg fikk positiv test i desember.
Nå kan vi igrunn bare se frem over, også litt rart å tenke på at vi begynner å snike oss nærmere og nærmere halveis alt :)
Jeg har vært ganske rolig hele veien, mens sambo har vært mye mer urolig. Dette var i utgangspunktet siste forsøk før IVF så glad det har gått bra så langt
Nå kan vi igrunn bare se frem over, også litt rart å tenke på at vi begynner å snike oss nærmere og nærmere halveis alt :)