Samboer med på ultralyd

Shiry

Betatt av forumet
I går hadde jeg med samboer på en av mine tidlige ultralyder. Og det gikk virkelig opp for han at han skulle bli pappa når han så lille skapningen. Og det var en aktiv liten krabat. Gyn hadde litt problemer med å vise alt skikkelig siten den ikke lå stille.

Jeg har vært ganske rolig hele veien, mens sambo har vært mye  mer urolig. Dette var i utgangspunktet siste forsøk før IVF så glad det har gått bra så langt   Nå ha jeg akkurat vært i kontakt med helsestasjon for å ha neste kontroll der. Heldigvis ikke flere tidlige ultralyder nå. Blir litt mye å skulle fly frem og tilbake så ofte som jeg har gjort. Altså jeg er veldig fornøyd med at jeg får så tett og god oppfølging, men har vært hos legen/gyn hver andre uke siden jeg fikk positiv test i desember.

Nå kan vi igrunn bare se frem over, også litt rart å tenke på at vi begynner å snike oss nærmere og nærmere halveis alt :)

Så herlig. :)
sikkert litt mer uvirkelig for mannfolka enn for oss som er gravide. Merker at BF sliter litt med det selv, så håper det går opp for han at skal bli pappa igjen når vi skal på UL om 3 uker..

Skjønner dere har vert engstelige. Men sjangsene for at alt skal gå bra fra nå er ganske gode. :) 

Jeg har egentlig hatt en god følelse hele veien i detta svangerskapet. BF er mer stille i sine bekymringer, sier ikke så mye men jeg ser det på han. Men siste uka så har han snakka om baby til alle som vil høre på. Tror det er flere på hans arbeidsplass som vet at han skal bli pappa enn på min.
Men jeg syntes det er koselig at han ser frem til å bli pappa og gleder seg så mye.
Tror nok også det går mer opp for de når de ser ultralyd ja.

Trur det gikk litt opp for meg igår også at det som var innim meg faktisk var på vei til å bli et levende menneske. Det var mye mer aktivitet enn sist.

Jeg tror ikke min mann er veldig bekymret, men at det er vanskelig for han å forstå det helt, han som ikke kjenner det på kroppen =) 
Men han husker nok fra sist at det blir anderledes etter ultralyd, så han gleder seg veldig til neste tirsdag! =)

Ja var en som blei veldig glad når han endelig fikk være med ultralyd. Han slapp å være med på de innvendige.
Han er normalt ikke en person som bekymrer seg, men etter å ha vært gjennom noen sa så kom bekymringene hans.
Nå får han dele gleder med meg for resten og ikke trenge å bekymre seg sånn lengre

Back
Topp