• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Samboer i går:

Regan

Forumet er livet
Vi satt og så på TV som vanlig, og jeg hadde ansvar for kanalskifting.

Jeg bladde gjennom for å få oversikten da samboer pluselig sa: "Kan vi ikke se den derre knocked up?!"

Jeg bare [:-]

Ikke Discovery...?
Eller Animal Planet?[8|]

Men en chick flick....?!

Burde jeg ringt legevakten?

Jeg haaaaater chick flicks og hatet denne her og... Men tror Johan koste seg...
Hehehe....

ORIGINAL: Marlu

hi hi!

min samboer kan med hånden på hjertet si at han liker sex and the city filmen! han har sett den 3 ganger [:D]

men det tok litt tid å få han til å innrømme det [8D]

Hahahaha, herlig!![:D]

Samboer syns serien er sinnsykt kul tror jeg, for han ser den hvis han kommer over den på TV[:)]

ORIGINAL: Regan

Jeg bladde gjennom for å få oversikten da samboer pluselig sa: "Kan vi ikke se den derre knocked up?!"

Ikke Discovery...?
Eller Animal Planet?[8|]

Men en chick flick....?!

Ta det helt med ro, du trenger nok ikke å ringe legevakten, det er ikke fysisk farlig. Men ikke bli overrasket hvis han etter 20-30 års ekteskap plutselig sier at han vil bli
kvinne, ta hormoner / evt. kjønnskifte operasjon, vil hete navnet sitt med en "a"-endelse i stedet og begynner å gå i dameklær.

ORIGINAL: Regan

Ikke Discovery...?
Eller Animal Planet?[8|]

Men en chick flick....?!

Omg omtrent det samme hendte hjemme hos oss. Ingen av oss er noe glad i slike filmer og i filmhylla til mannen min finner man mange fler Zombie flesh eaters-filmer enn hollywood action også.. Jeg hev fjernkontrollen til ham og sa "sett på hva du vil". Han sa: kan vi ikke se den derre Knocked up da?
Hmmm tror det er svineinfluensaen som har mutert igjen jeg...

Back
Topp