A
Anonym mamma
Guest
hjelpes! Fant et brev i postkassa i dag, det hadde forkortelsen til olafia klinikken... jeg ble da såklart nysgjerrig, så lyste igjennom brevet med lommelykt. Da kom det frem at min samboer igjennom 10 år har vært å testet for klamydia, gonoré og mykoplasma i anus! Skal sies at han har slitt med blødninger fra anus, og siden en i nær slekt har hatt kreft i tarmen, er han ekstra påpasselig. Han har nylig vært hos lege for sjekk av dette, og de tok koloskopi. Men at han har vært på olafiaklinikken visste jeg ikke. Ble da plutselig redd at min samboer er utro. Har konfrontert han, og han sier at han bare ville sjekke der også, for at han ville være grundig, og trodde han hadde fortalt det til meg... han har vært utro en gang for 6 år siden, hadde da påfølgende pause i forholdet, og han fortalte meg det... vet ikke om de sjekker for disse sykdommene, om man ikke har hatt analsex? Står på nettet at det i stor grad er menn som har sex med menn, som får disse kjønnsykdommene. Ja, han har symptomer på disse, men sier til meg han ikke har vært utro...