Samboer gir meg et helt sykt ultimatum

Hvor finner man det? Er det en post her på BV?
Kvinneguiden er et eget forum som er kjent for mye drittslenging og trolling blant brukerne. Hvis du lurer på noe der inne kan du banne på at du føler dritt når du får svar. For her prater folk fra levera og viser ingen forståelse og skjønn for trådstarter sin situasjon/spørsmål (alt med unntak naturligvis). Men i det store bildet er det fakta. Etter min mening ikke et forum det er verdt å bruke tid på :)
 
Kvinneguiden er et eget forum som er kjent for mye drittslenging og trolling blant brukerne. Hvis du lurer på noe der inne kan du banne på at du føler dritt når du får svar. For her prater folk fra levera og viser ingen forståelse og skjønn for trådstarter sin situasjon/spørsmål (alt med unntak naturligvis). Men i det store bildet er det fakta. Etter min mening ikke et forum det er verdt å bruke tid på :)

Spørs en del hvilken del av forumet man leser, den delen som tar opp bloggeres bruk av barn i reklame er så gjennommoderert at du nærmest må skrive doktorgradsoppgave i kildekritikk for å kunne poste noe - og de har virkelig satt seg inn i saken. Synes alltid det er synd når den delen dras ned av sånne rare tråder hvor folk går til krig pga tacokrydder eller barneoppdragelses spørsmål ala «burde jeg slå barnet mitt».
 
Spørs en del hvilken del av forumet man leser, den delen som tar opp bloggeres bruk av barn i reklame er så gjennommoderert at du nærmest må skrive doktorgradsoppgave i kildekritikk for å kunne poste noe - og de har virkelig satt seg inn i saken. Synes alltid det er synd når den delen dras ned av sånne rare tråder hvor folk går til krig pga tacokrydder eller barneoppdragelses spørsmål ala «burde jeg slå barnet mitt».
Selvfølgelig. Skrev at det har unntak. Men at det jevnt over er dårlige holdninger grunnet anonymitet der inne sammenlignet med BV. Det jeg vil tørre å påstå at det er.
 
Last edited:
Dette er den samme fyren som dro for å kjøpe sex rett etter at dere var kommet hjem fra sykehuset, selv om du hadde tatt keisersnitt og egentlig trengte hjelp med babyen?

Nå var ikke meningen min med å påpeke dette å sette troverdigheten til ts i tvil! Dette er en personlig tragedie uansett.

Til trådstarter: Jeg frykter at du føler deg helt utrolig ensom i det du står i. Som "fremmed" er det vanskelig å gi omsorg og gode råd, men vit at livet ditt trenger ikke å være slik som det er på det verste for alltid, det kan bli bedre. Kanskje du kan få rådgivning hos Amathea? Noen kommuner har også tilbud om livskrisehjelp.
 
Hei ts. Hvordan går det med deg?

Innlegget ditt gjorde fryktelig vondt å lese og jeg håper faktisk litt på at det er et troll-innlegg, uten at jeg ønsker å så tvil ved det du står oppi om dette er sant. Det høres ut som en grusom og umulig situasjon ❤️

Har du noen å snakke med? Ville absolutt tatt kontakt med familievernkontoret. Dette skal du ikke måtte stå i alene. Har du noen du kan bo hos i en periode? Høres ut som en veldig usaklig reaksjon fra barnefar og jeg tenkte også på at muligheten er der for en svangerskapsdepresjon hos han. Ikke at det unnskylder en slik oppførsel!

Sender en god klem
 
Back
Topp