Samboer dro på konsert...

Smulan

Forelsket i forumet
...da ble det diger milkshake på meg...[8|] Kan jo liksom ikke la være da man sitter alene her hjemme og prøver å more sen foran TVen. Litt trist at den tok slutt på ca. 2 minutter bare... [&o]
Jeg håper virkelig at jeg klarer å bryte disse dårlige matvanene etter at lillen en født! Ellers er det "Bye bye beach 2007" (men å ha fin form allerede til sommeren kan man vel kanskje glemme uansett...)[;)]

heheh, godt med milkshake da! har akkurat dytta i meg "krones is" jeg, nam nam!!![:)] Jeg satser på å gå ned en god del til sommern, vil ned til vekta mi igjen før jeg viser meg i bikini... uffuff! det er 15 kg det.. ojoj, det kan bli tøft tror jeg.[:-] få gå masse turer!!!

Hørtes godt ut med milkshake![:D]

Den VAR kjempegod...det verste er at jeg har lyst på en til...men det SKAL jeg bare ikke ha...!

Skal bli interessant å se hvor mye man klarer å gå ned i vekt til sommeren ja! Jeg har hvert fall 13 kg ned til normalvekt, og da var jeg ikke helt fornøyd med vekta før svangerskapet... [8|] Vel, gidder ikke helt å tenke så mye på det. Plager meg ikke akkurat, men man må bare tenke mer på hva man putter i munner etterpå, da har man liksom ikke unnskyldningen at man spiser for 2 å ta til lenger [;)]

Jeg også ELSKER milkshake!!!! Kjæresten min bare måper når han ser hvilken hastighet jeg inntar en STOR en på [;)][;)][;)]
Hi hi hi. Nei vekta får vi ta tak i etter fødsel [;)]

Hihi, ja jenter ikke lett å styre seg da man bare går hjemme med kjøleskapet innen rekkevidde hele veien [;)]. Og nå er det litt sent i svangerskapet for å begynne å trekke ned på de usunne innslagene i kosten [:D]. Problemene med kilioer som har "satt seg" får man ta senere!

Back
Topp