Sambo!!!!

3smågull!

Forelsket i forumet
Han er så flink!!Han hjelper til uansett hva, med sander og meg[:D]!Forrige uke var jeg dårlig, så da kom han rett hjem fra jobben for å hjelpe meg og tilbydde seg hver kveld om å ta Sander på natta og mate han så jeg fikk sove..Og han står opp 6 på morgenen når han skal på jobb![:D]Han duller så fælt med sander, bader han hver kveld og koser såå mye med han..Må jo skryte litt av disse menna våre også!Ihvertfall når de er så snille og flinke!De trenger jo ros de også

Åhhhhhhhh nå ble jeg LITT sjalu her ja[:D]  heldig du er da

åå så snill han er da[:D]sånn er sambo oxo det er så godt å ha dem[:)]elsk[:D]

Samme her en veldig snill og flink sambo som er så glad i lille jenta si

ORIGINAL: vibeke79

Samme her en veldig snill og flink sambo som er så glad i lille jenta si

same here same here[:D]

Min samboer er også utrolig. Står ofte opp med han om natten, for å roe han slik at jeg kan sove.
Siden vi har "tusen" prosjekter i og rundt huset, har han utrolig mye å henge fingrene i, i tillegg til Filip.
Siden sambo er selvstendig næringsdrivende, ser jeg helst ikke å han ikke at han tar så kjempemye fri. Ellers kan vi vel stå i fare for å ikke få så mye mat på bordet. Han bruker å ta fri halve fredagen for å være hjemme sammen med oss.
Deilig å få litt avlastning fra samboer.

Jeg har også en utrolig snill mann..... Kunne ikke fått en mann som er mer opptatt av barna sine+min sønn som jeg hadde fra før.....

Back
Topp