K Kaizer Forumet er livet 26 Okt 2009 #1 Og nå har han fått piercet brystvorta [:'(] Men må jo bare le da, var jo ikke noe han ville ha selv! Hihi [:D] Syns IKKE det er fint! [;)]
Og nå har han fått piercet brystvorta [:'(] Men må jo bare le da, var jo ikke noe han ville ha selv! Hihi [:D] Syns IKKE det er fint! [;)]
K Kaizer Forumet er livet 26 Okt 2009 #4 ORIGINAL: _Aislin Syned DU det er fint da?? Ingen av oss syns det er særlig fint nei.... [:o]
Klatten Forumet er livet 26 Okt 2009 #5 ORIGINAL: Kaizer ORIGINAL: _Aislin Syned DU det er fint da?? Ingen av oss syns det er særlig fint nei.... [:o] Hahahahahhahahahahahahahaaaaaaaaaaaa GALNING!! Nå ler jeg høyt og godt her!! OOoooooooooooohohohohoho! Flaks man kan fjerne ringen [;)]
ORIGINAL: Kaizer ORIGINAL: _Aislin Syned DU det er fint da?? Ingen av oss syns det er særlig fint nei.... [:o] Hahahahahhahahahahahahahaaaaaaaaaaaa GALNING!! Nå ler jeg høyt og godt her!! OOoooooooooooohohohohoho! Flaks man kan fjerne ringen [;)]
*tine* Gift med forumet 27 Okt 2009 #12 Litt bekymret men OK hver sin lyst (har hatt samme piercing selv altså, men da var jeg myyye yngre)
olgå Blir kjent med forumet 27 Okt 2009 #13 Hehe, da har du jo noe å dra han etter om han ikke oppfører seg fint[8D][;)][8D]
plotti Glad i forumet 27 Okt 2009 #14 haha kult:P jeg hadde det selv før jeg var gravid:P i begge puppene:P måtte ta dem ut fordi jeg ble gravid. savner dem litt:P
haha kult:P jeg hadde det selv før jeg var gravid:P i begge puppene:P måtte ta dem ut fordi jeg ble gravid. savner dem litt:P
K Kaizer Forumet er livet 27 Okt 2009 #15 ORIGINAL: lilleliselotte Litt bekymret men OK hver sin lyst (har hatt samme piercing selv altså, men da var jeg myyye yngre) Haha... Var jo ikke noe han VILLE gjør da! [8D]
ORIGINAL: lilleliselotte Litt bekymret men OK hver sin lyst (har hatt samme piercing selv altså, men da var jeg myyye yngre) Haha... Var jo ikke noe han VILLE gjør da! [8D]