Sambo svarer ikke

Lene1986

Forumet er livet
På sms'en om vi kan reise til IKEA når han kommer fra jobb [8D][8D][8D][:D][:D][:D]

Har funnet meg sjenk og litt div jeg vil ha [:D]

mmm bubben her svarer skjeldent på sånne spm.. Han forbereder skilsmisse når vi går inn døra.. Han HATER ikea[8D]

Høhø, høres kjent ut! Link til skjenk og det andre du vil ha??[:)]

Sjenken

Skapet [:D]

Suns dette er fint men vet ikke om det passer helt inn i stua her...

NAJS!! Gleder meg til vi skal ut å handle møbler! Sitter å hører på gravemaskinene utenfor as we speak[:)]

ORIGINAL: Anis

NAJS!! Gleder meg til vi skal ut å handle møbler! Sitter å hører på gravemaskinene utenfor as we speak[:)]
Etter å ha bod her siden februar mener jeg det er på tide med litt møbler [8D] Sambo er ikke enig så sikkert derfor han ikke svarer. [8D][:D]

ORIGINAL: Lene1986

ORIGINAL: Anis

Etter å ha bod her siden februar mener jeg det er på tide med litt møbler [8D] Sambo er ikke enig så sikkert derfor han ikke svarer. [8D][:D]

[:D][:D]

ORIGINAL: Lene1986

På sms'en om vi kan reise til IKEA når han kommer fra jobb [8D][8D][8D][:D][:D][:D]

Har funnet meg sjenk og litt div jeg vil ha [:D]

haha, høres kjent [:D]

i låv ikea...øyvind syns d er greit, men ikke akkurat overengasjert... men vi er jo der aaaaldri joh...[8|][&o][&:][:@]

Det var fine møbler[:D][:D][:D] Gleder meg til de kommer i huset ditt, før da må du legge ut bilder[:D][:D]

Her er Gard ganske ivrig på ikea, det er han som bruker penger der inne......må kanskje si at det er 50 mil til ikea fra oss, så det er ikke så ofte vi har sjansen da[:D]

Jeg elsker "mikkmakkavd" der inne[:D][:D][:D]

Men var kansje denne finere???

Og denne???

Back
Topp