sambo rengte å va skuffa

nemi.marselia

Forumet er livet
før 1 uka sia fikk vi vette at søstra hannes sku ha dåp t minste sønnen (i tromsø)
men di sku bærre ha ett lite selskap så vi vart ikkje invitert.
så i kvell har prata han m di ijænn å då dreiv di å styra bærre værre før d kom 40-50 stk i dåpen i mårra.
unnskyldninga når sambo spurte koffer vi ikkje blei invitert då va at di trudde han va på havet då. han har vært heime i 2 uke. å di som e invitert e familie laaang ut på BF si sia.
men verken sambo eller broren. snakk om prioritering

e såå lei a at sambo ska bi skuffa a sin familie gang på gang.
æ e slutta å bi overraska

en dag så bi æ t å eksplodere å sei akkurat ka æ meine om oppførselen t familien på den sia i forhold t sambo[:@]

Skikkelig dårlig gjort[8|] Skal dere invitere dem da...??

ORIGINAL: toblirtre

Skikkelig dårlig gjort[8|] Skal dere invitere dem da...??

ja regna m d. vil ikkje falle ned på d nivået.

[&:]Forr en familie!!
Jaja ,venner velger man selv ,men familie får man bare utlevert..
( Og må bare lære seg å leve med ,og tildels overse....[8|])

ORIGINAL: MichAlexmomme

desverre kan en ikkje vælge familie, får bærre jøre d beste utav d man har fått utlevert.

ORIGINAL: MichAlexmomme

enig!!

Hmmm....blir han ikke litt skuffa hvis han visste at du fortalte oss om dette?????? Synes det er litt for personlig jeg....ettersom man kan finne ut hvem du er pga bilder ol.[8|]

Er vel en grunn til at forholdet dem i mellom ikke er så bra[8|]??? Men høres jo litt rart ut[;)] Han får heve seg over dem[;)]

ORIGINAL: reimaTURBOtec

Hmmm....blir han ikke litt skuffa hvis han visste at du fortalte oss om dette?????? Synes det er litt for personlig jeg....ettersom man kan finne ut hvem du er pga bilder ol.[8|]

Er vel en grunn til at forholdet dem i mellom ikke er så bra[8|]??? Men høres jo litt rart ut[;)] Han får heve seg over dem[;)]

så lenge æ kan sei akkurat d samme t di direkte så kan æ sei d her å.
ja faktisk så e d folk som kjenne mæ å di her inne å d e æ fulstendi klar over.

samt så e han fulstendi klar over at æ e masse på BV å han har sjøl adr her å kan lese om d.

ORIGINAL: snikende ullteppe

samt så e han fulstendi klar over at æ e masse på BV å han har sjøl adr her å kan lese om d.

Tenkte ikke på at familien hans kan reagere. Regner med de vet[;)]

ORIGINAL: snikende ullteppe

Tenkte ikke på at familien hans kan reagere. Regner med de vet[;)]

joda di veit[;)]
å sambo veit æ e mykje her å han synes d e greit æ lufte tankan mine her.

Huff, skjønner godt han er skuffa [&o]

Så dårlig gjort! Jeg mener at det er en selvfølge å invitere søsken i barndåp hvertfall.

Sjønna dåkker vældig godt, e ikkje heilt ukjent me det dær opplægget. Men synes at du ska stå ve det du mein å ta vare på samboen din.

Forstår godt at han blir skuffa å sint.
Dårlig gjordt[:@]

Drit dårlig gjort av de [:@]
Forstår god han blir skuffa for det om søsken ikke er fadder så ber du dem i dåpen.
Og selv om de trodde han var ute så ber du personen, kansje han hadde sett det som viktig og ordna seg fri [;)] (noe de ikke vet)

Ja hadde nevnte det hvor dårlig gjort det er og at han ble utrolig skuffa.

Back
Topp