FebruarBarn93
Forelsket i forumet
Samboeren min og jeg har hatt noen problemer de siste månedene.. Og det er ikke bare jeg som har lagt merke til det. Familien min kommenterer også på det. Han er ofte "frekk" mot meg og slenger ofte unødvendige kommentarer mot meg. Disse kommentarene sier han selv er tull og ment humoristisk, men jeg har gang på gang sagt at jeg blir lei meg. Han klager ofte på null egen tid. Jeg er 100% sykemeldt pga masse kynnere og stressende jobb så er mye hjemme. Greien er at jeg kan la han se på serier og spille PlayStation 3 timer om dagen tre dager i strekk, og den ene dagen jeg vil han ikke skal spille så får jeg høre at han aldri får noe tid for seg selv.. I tillegg så bruker han mye penger på å spille på sider som Unibet og kjøper forskjellige ting på PlayStation Store... Aner ikke hvor mye han bruker, men han ville ikke vise meg det i nettbanken iallfall... Han er ikke så veldig flink med penger og er ofte tom 14 dager før lønning... Kommenterer jeg noe på det så blir han sur.
Kjenner det har rent litt over denne helgen.. Hatt besøk av kusinen min på 12 år og han slang en del kommentarer mot meg.. Jeg svarte ingenting tilbake for jeg tar ikke slikt forran andre og da spesielt ikke forran barn. Kusinen min merket også at han var frekk osv. Når jeg kjørte henne hjem så spurte hun om jeg og kjæresten skulle gå fra hverandre siden vi kranglet så mye... Og når jeg kom hjem igjen så hadde han dratt ut på byen og brukt over 700,- fra vår matkonto på alkohol ute....
Beklager langt innlegg men føler alt jeg sier til han bare går inn også rett ut igjen.. Han gråter og lover å forbedre seg hver gang jeg får nok og sier ordentlig ifra, men to dager senere skjer samme greia.... Er så sliten og lei.. Føler vi absolutt ikke er klare for å bli foreldre når det er sånn her hele tiden. Når jeg forsøker å si at jeg ikke orker mer, så får han det til å virke som om det er jeg som gir opp forholdet.. Noen som har noen erfaringer med samboere/kjærester som er slik??
Kjenner det har rent litt over denne helgen.. Hatt besøk av kusinen min på 12 år og han slang en del kommentarer mot meg.. Jeg svarte ingenting tilbake for jeg tar ikke slikt forran andre og da spesielt ikke forran barn. Kusinen min merket også at han var frekk osv. Når jeg kjørte henne hjem så spurte hun om jeg og kjæresten skulle gå fra hverandre siden vi kranglet så mye... Og når jeg kom hjem igjen så hadde han dratt ut på byen og brukt over 700,- fra vår matkonto på alkohol ute....
Beklager langt innlegg men føler alt jeg sier til han bare går inn også rett ut igjen.. Han gråter og lover å forbedre seg hver gang jeg får nok og sier ordentlig ifra, men to dager senere skjer samme greia.... Er så sliten og lei.. Føler vi absolutt ikke er klare for å bli foreldre når det er sånn her hele tiden. Når jeg forsøker å si at jeg ikke orker mer, så får han det til å virke som om det er jeg som gir opp forholdet.. Noen som har noen erfaringer med samboere/kjærester som er slik??