Sambo *oppdatert*

Makan[:-]

Så lite respekt!

ORIGINAL: Ipek

For en umoden drittunge...........

Skjønner at du blir frustrert, men for meg høres det ut som en ganske typisk krangel mellom slitne småbarnsforeldre. Har han hatt pappa-perm? Jeg tror alle menn/fedre har veeeldig godt av å være hjemme alene med barna i en periode slik at de skjønner hvor slitsomt det kan være. Da skjønner de at man har behov for å sove ut noen netter og få avlastning enkelte dager - selv om man "bare går hjemme"

ORIGINAL: ActionPaction

Skjønner at du blir frustrert, men for meg høres det ut som en ganske typisk krangel mellom slitne småbarnsforeldre. Har han hatt pappa-perm? Jeg tror alle menn/fedre har veeeldig godt av å være hjemme alene med barna i en periode slik at de skjønner hvor slitsomt det kan være. Da skjønner de at man har behov for å sove ut noen netter og få avlastning enkelte dager - selv om man "bare går hjemme"

Jepp men nå må du ta tak i han da! Si akkurat hva du mener!! Noen menn er så korka øverst at de må ha kniven på strupen og veldig klar beskjed om hva som er hans oppgaver! Ta tak i han!

Herregud for en nisse [8|] Skjønner godt vis du ikke gidder mer!!!! Hadde jaggu kjefta han huden full og sakt han fikk begynne og hjelpe mer til vis han forstatt ville ha meg i live sitt.

*stooor klem til deg*

ORIGINAL: snik09

ORIGINAL: Zera

og om mora som er hjeme blir syk, kan mora sykmelde seg, så får faren fri fra jobb MED lønn for å ta vare på ungene!!
Glad samboeren min ikke er sånn..
Ta å snakk med han å fortell hvordan du føler og har det.. han må jo forstå litt mer da?!

Har prøvd mange gang, får prøve engang til.. Når jeg har tadd det opp med han tidligere så klarer han å vri det over sånn at det er min feil også blir jeg lei å driter i hele greia..

off... for en drittunge han er da!!
Jeg hadde ikke orket det der, har vert i et lignende forhold før...
Du får gi han et ultimatum da! Skjerp deg eller så reiser jeg! Og skjerper han seg ikke, så tror jeg du å ungen har det bedre uten han!! (sier ikke at han ikke skal få treffe ungen altså)
Men du skal jo ikke slite deg ut sånn, da har du jo det nesten bedre som alenemor, du er jo nesten det alerede!!

ORIGINAL: snik09

Jeg vet ikke hvor jeg skal starte!!

Det er ikke å legge under en stol at jeg å sambo har slitt litt i forholdet men nå renner glasset over for meg[:(]

Sambo har stådd opp med den lille 2 ganger på 9 mnd å da måtte jeg spørre om han kunne være så snill og gjøre det.. Og idag/natt så har den lille holdt det gående i hele natt. Jeg har max fått en time på øye.. Er dødssliten[:(]

Jeg skal på sykehuset idag og har over 3 timer kjøretur til sykehuset + 3 timer fra. Sambo skulle egentlig ta seg fri men fant ut at han skulle jobbe halve dagen siden jeg hadde time såpass sent på dagen.
Jeg spurte ganske pent når vekkeklokka ringte om han hadde noe mulighet til og være hjemme hele dagen sånn han hadde planlagt først siden jeg ikke hadde fått sove noe inatt og siden jeg skal klare og kjøre over 6 timer. Da fikk jeg surt svar tilbake: "jeg må da satan på jobb!!" (jeg skjønner at han må jobbe, men jeg spurte pent i tilfelle han hadde ombestemt seg)
Og når han gikk ut av soverommet sa han "elske deg" men jeg svarte ikke siden jeg prøvde alt jeg kunne for å få den lille til og sovne igjenn. Så fikk jeg melding nå nettopp "du trenger ikke å bli fornermet siden jeg ikke kan ta fri! Jeg skal tross alt ha E i hele ettermiddag og skal legge han alene! Du har ingen grunn til og bli sur!" Det er da faen hans barn og!!

Jeg vet dere hater sånne klage tråder, men jeg måtte bare få det ut en plass[:(]

Beklager ble langt..Takk til de som gidder og lese..
_______________________________________________________________________________________-

Jeg var hjemme rundt halv 12 i går/natt.. Han sto ute å røyka og gidda ikke en gang å hjelpe meg med å tømme bilen..
Når vi kom inn lot han som ingenting sånn at alt skulle være ok så gikk han å la seg.. Jeg ble sittende oppe å gråte i fortvilelse(skal ingenting til for at jeg begynner å gråte når jeg er sliten).

Så var det jobb imorrest han sto opp klokken 6 men klarte faen ikke å være stille så lille gutt våkna, å her sitter jeg å har fått lite søvn inatt og.. I tillegg skal E ha tilvenning hos dagmamma idag å ingenting var pakka(ba han om å gjøre alt klart igår)

Faens mannfolk!!!! Vet ikke om jeg gidder mer!!!

Er jo egentlgi ikke så mye å lure på!
For en stor tosk!

nå har ikke jeg lest noe annet enn hi jeg da, men det jeg må si er at du har ikke tatt opp ting med han, å da kan du ikke forvente at ting løser seg heller. du kan tydeligvis leve med at han gjør sånne ting, for du sitter her enda. det høres kansje hjerteløst ut av meg, men ærlig talt så er du din egen sjef, å du bestemmer hvordan du vil ha det i livet (for det meste da, alle har ting vi ikke kan kontrollere på en eller annen måte).

sånn jeg ser det: enten ta det opp med han å legg kortene på bordet. sånn vil du ikke ha det, å da må dere finne en løsning sammen.
hvis du bare sitter der å håper at ting endrer seg, ja da blir du nok bare sittende der å gråte desverre....

håper det løser seg for deg.

Stakar, føler sånn med deg.

Back
Topp