henriette25!
Forumet er livet
og aner ikke hva jeg skal gi... har egentlig ikke lyst til å gi noe,men..
noen forslag?? ikke noe dyrt!!
noen forslag?? ikke noe dyrt!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Romantisk aften hjemme?
Deilig middag. Sterarinlys over det hele.
Dusj eller ta ett bad sammen. Full kroppsMassasje, med en god olje.
Så kjedelig da, men da er kanskje dette akkuratt det som trengs? Noen må jo "bryte isen", liksom.
Dropp det!!!
Ikke kjøp noe som helst..
kjøp en kaktus
nei seriøst, jeg hadde ikke kjøpt noe.

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp
ORIGINAL: henriette21
Romantisk aften hjemme?
Deilig middag. Sterarinlys over det hele.
Dusj eller ta ett bad sammen. Full kroppsMassasje, med en god olje.
hørtes koselig ut,men det fins ingen romantikk mellom oss i disse dager..
vi sliter veldig.. har ikke kosa oss på over 1 mnd..
han er så avvisende for tiden,men må jo nesten gi han noe...!
Så kjedelig da, men da er kanskje dette akkuratt det som trengs? Noen må jo "bryte isen", liksom.
Tror jeg hadde kjøpt noe uansett,men.. hva med en tskjorte? boxer? blomster? bare en sånn ting,så det skal være noe liksom.......... Er jo sikkert en grunn til han er sånn??!!!
derfor jeg kom med forslaget.
Du må kjempe for kjærligheten. Ikke gi deg.
Gjør mot ham, som du vil at han skal gjøre mot deg!
Er alltid noe... Tro ikke at gutter alltid er så mye "enklere" enn jenter..! Den har jeg brent meg på mer enn en gang....
Så er det det da,at hvis han plutselig sier hva det er,og du sjønner godt at han har vært sånn....og du greier å forstå hvorfor han ikke har sagt noe, så kanskje du kommer til å ha dårli samvittighet seinere,for den gaven han ikke fikk....
Og blomster trenger jo ikke koste all verden,men er noe som passer til alle...(uansett hva man måtte føle for de akkurat der og da)
Lykke til,og "god" bursdag.......
Seriøst!?
Sambo har også bursdag i morgen. Han blir 25 år! Har kjøpt Puma parfyme til han, og t-skjorte med bilde av meg, han og ungene, + en bokser der det er et bilde av meg på!!!
Må jo være en grunn til at han er sånn...og du må jo kunne spørre og kreve at han svarer deg? Hvis du vil at det skal funke så bryt isen med å bestille en weekend for dere to et sted?
Ikke sant! Det er faktisk "jobb" og holde liv i et forhold. Spesiellt under et svangerskap, for noen. Vi slet i begynnelsen av svangerskapet pga forferdelige hormoner! Gikk heldigvis over da! Kan det være at han ikke er komfortabel med sex og nærhet pga at du er gravid? Er jo noen som ikke takler det rett og slett, men som ikke tør\orker si det i frykt for å såre partneren, eller å gjøre seg selv sårbar. Du burde absolutt prøve å prate med ham syns jeg! Eller bare rett å slett si noe som: " Kan vi ikke glemme at ting har vært litt kaldt mellom oss i det siste, og prøve og kose oss litt i kveld?" Da tenker jeg ikke "bare" på sex, men nærhet. Gå en tur, holde i hånda, flørte litt osv. Tenne noen lys, å sette på en god romatisk komedie, hvis ikke samtalen går av seg selv. Ser at noen her var raske med å si at du ikke skulle gjøre noe. Har du fortalt noe her som jeg ikke har fått med meg?
Uffda, ikke kult og ha det slik.. men da er jo absolutt en kaktus midt i blinken Skriv på korte at han må vanne den sjøl

Godt jeg fikk deg til og le litt da
Og ha trøbbel i forholde er ikke mye kult, hatt det sjøl, og har en mann som ikke snakker om noe
Håper det ordner seg for dere da