Sambo fridde

Cillia

Elsker forumet
På fredag da jeg kom hjem fra en venninne klokken 23 på kvelden, var det mørkt i hele huset, men det var en sti med lys, bilder og minner fra ting vi har opplevd sammen. Stien førte opp til Julie sitt rom (hun sov borte) og der satt min kjære på kne i dress med ett påskeegg i hendene (det samme han gav meg på første daten vår). Det var masse stearinlys og de var kjemperomantisk. Så spurte han om jeg ville gifte meg med han...

Føler meg som verdens lykkeligste nå[:D] Så da blir det bryllup 14. august neste år[:D]

Ååååååå! GRATULERER så masse!!
Så romantisk og koooooselig da!!!
[:D][:D]

[:D]ÅÅÅ gratulerer!!
Så romantisk!!

Gratulerer! Så koselig! [:D]
Sånt hadde nok aldri min samboer funnet på... [8D]
Men så er vi allerede forlovet og da og diskuterer oss heller fram til en dato vi skal gifte oss... [;)] Er litt mer sånn av den typen som bare blir enige om å gjennomføre en ting... like greit det også... Men guuuud så søtt at han la ut den stien med bilder og lys!!

Åååå så romantisk!!! Gratulerer så mye[;)]

ORIGINAL: EnPlussTo

Åååå så romantisk!!! Gratulerer så mye[;)]

[:D][:D]

ååååååååååå, det hørtes veldig romantisk ut:-)

gratulere så mye:-)

gratulerer så mye! Dette kaller jeg virkelig romantisk!
Min kjære fridde i fjor sommer på fødestue etter vi fikk vårt første barn og neste lørdag gifter vi oss[:)]

Gratulerer så mye! [;)]

ORIGINAL: hellelen

[:D]ÅÅÅ gratulerer!!
Så romantisk!!

sååå romantisk[:D] åhh blei helt rørt jeg. eheh Gratulerer såååå mye[:D]

Så romantisk! Gratulerer så mye[:)]

Så koselig. Er nygift selv, og det er absolutt og anbefale. lykke til og kos deg med forberedelsene, for dagen går så utrolig fort.

Hørtes kjempefint ut[:)] Gratulerer så masse

Tusen takk for alle gratulasjonene[:D][:D] Er ganske fornøyd med frierit, ringen og mannen[;)]

Så nydelig og romantisk, gratulerer så mye [:)]

Back
Topp