sambo fikk meg til å lure

babylight

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Jeg fikk stikkinger i venstre bryst.. det var ikke vondt, bare skikkelig ubehagelig..
Så min kjære spurte om det kanskje kunne være melkproduksjon..
Og da må jeg spørre dere, når begynner man å produsere melk?[:)]

Jeg hadde ''melk'' i brystene fra uke 14-15 ca. Men gjorde aldri vondt.
Jeg syntes det høres mer ut som muskelspenninger! [:)]

ORIGINAL: Tyttebæra

ok[:)] tusen takk før svar[:D]

jeg hadde slik stikking i puppene, kunne kjennes ut som en nål inni der.. er bare puppene som forbereder seg til melkeproduksjon, kjertler som utvikles osv. men pass på om du blir rødflammete, varm og veldig øm, man kan få brystbetennelse når man er gravid også!

ORIGINAL: babylight

ORIGINAL: Tyttebæra

ok[:)] tusen takk før svar[:D]

Du kan jo kjenne litt på brystene, og se om det kommer melkelignende væske ut! Jeg var fæl til der der, var så utrolig facinert [8D] Masse lykke til videre i svangerskapet! [:)]

ORIGINAL: bollemora

jeg hadde slik stikking i puppene, kunne kjennes ut som en nål inni der.. er bare puppene som forbereder seg til melkeproduksjon, kjertler som utvikles osv. men pass på om du blir rødflammete, varm og veldig øm, man kan få brystbetennelse når man er gravid også!

Ja, det er nesten som en nål:S jeg skal holde øynene åpne[:)]

ORIGINAL: bollemora

sign

Jeg hadde "melk" i puppene fra uke 20. Det som kom ut veksla mellom å være gulhvitt til blankt [:)]
Hadde også en kilende følelse i puppene før dette, og den følelsen fortsatte utover i svangerskapet [:D]

Back
Topp