Sambo er så sjalu!

*BabyWish*

Blir kjent med forumet
...

hørtes slitsomt ut for dere begge!

Trøsteklem!

å så slitsomt.. at han ikke sljønner at alt han oppnår med dette, er at han kanskje ødelegger ett forhold.... jeg mener det er jo veldig ødeleggende... - han må jo stole på deg

...

...

...

...

...

[:o]det er slitsomt ja..... håper han tar til vette snart da....

han elsker deg hvertfalll, kan jo se det positive i det også[:-][:D]

...

ORIGINAL: *BabyWish*

ORIGINAL: Lissyjane

Huff[&o] Skjønner at det er slitsomt. Håper han tar til fornuft

Han har vært sånn så lenge jeg har kjent han. Og dum som jeg er så har jeg unnlatt å gjøre mye pga av sjalusien hans. Men nå får det være grenser! Vi er voksne mennesker, og hvis han ikke klarer å stole på meg, så vet jeg ikke hvor mye lengre jeg orker[&o]

og dere prøver å få barn? hadde lagt det på hylla en liten stund hvis forholdet mitt og sambo sitt var sånn[&:]
ikke ment som kritikk altså! prøver bare å sette meg inn i situasjonen[&:]

...

Han er sur fordi du er på facebook!? [&:] Er det liksom plassen som man har affærer på?!? [:D][8|]

ORIGINAL: Labambie

De fleste menn som er sånn har som regel svin på skauen.. Så da er de skikkelig på vakt når det gjelder dama.. TRAGISK!! [8|]

Det tenker faktisk jeg også..

har han vært sånn i ti år så vil han ikke forandre seg... og så vil du ha barn med en så kontrollerende fyr???

Tror du han synes det er ok å være slik han er? Har du pratet med han om det? Har han prøvd å få disse problemene vekk? Enkelte kan ikke klare å få vekk disse tingene alene om dem så gjerne vil. Det er mye selvtillit som mangler gjerne , og kanskje han sliter selv. Burde snakke med han om dette i rolig omgivelser og kanskje ha er tredje person ingen av dere kjenner til fra før.
Det kan være som noen sier her at han ikke har helt rent mel i posen, men det trenger absolutt ikke å være det.
Skjønner at dette er vanskelig for deg, men det kan hende det er det for han også.
Prat med han og fortell hvordan det er for deg å være deg når han er slik og hvordan du tenker dere kanskje kunne løst litt av disse tingene sammen.
Håper dere finner ut av det sammen og lever lykkelige i alle deres dager[:)]

ORIGINAL: Annicken

å så slitsomt.. at han ikke sljønner at alt han oppnår med dette, er at han kanskje ødelegger ett forhold.... jeg mener det er jo veldig ødeleggende... - han må jo stole på deg

signerer denne!!Håper han tar til fornuft!!

Back
Topp