Sambo er SÅ syk!!!

iho

Elsker forumet
Sambo regner med han synger på siste verset... Noe som har resultert i en sel vittige utsagn i kveld.. Han hadde spist den siste hotdogen i løpet av dagen men jeg fikk beskjed om at jeg ikke trengte å kjøpe mer for hans del for: " ein treng ikkje hotdogen dar eg ska".. Han skal på jobb på torsdag, men: e kje sikkert eg treng reise på jobb på torsdag, eg får vel gjerna skyss. Ein heilt Anna plass" Og mens jeg skriver nå sier han: får håpa eg e bedre i måro, ellers veit eg ikkje korleis detta ende.. Har du nummeret til sjefen din? Jeg: har nummeret til legevakten Han: treng ikkje stressa dei på legevakten, du kan bere ringa rett te svartebilen.. Herlighet, jeg holder på å le meg i hel her.. :-D jada han har sikkert vondt i magen, men ikke verre enn at han klarte å stappe i seg tre hamburgere og pommes frites, son jeg måtte lage, siden han egentlig ventet på å gå i pennalet!!

hahahaha om han spiser 3 hamburgere så er d kanskje en grunn til at han får vondt i magen. men jah sambo er de værste som syke. de er jo døden nær hele tiden.

emoticonemoticon
Hihihi..tror jeg dauer ass!
Her er det 4-5 år siden sambo var syk sist..men om han er fyllesyk en sjelden gang ..ja da er det bare å poppe seg en stor bolle med popcorn og nyte filmen..det er tragisk-komisk!

Hahahahaha..... Mannfolk... Digger at du skriver "stril", ser liksom hele situasjonen klart for meg

HAHAHAHA! før en syyytepave! Og jeg DIGGER hvordan du ordlegger deg,nå lo jeg godt!

Haha, konge............ 

Du får stelle godt med han nå som det går mot slutten :) 

hehehehe... Ja vi kvinner skal ikke klage på harde fødsler! Vi har tross alt ikke vært mann og hatt skikkelig influensa! emoticon hæhæhæh!!

Back
Topp