hero Venter et februarmirakel <3 Februarlykke 2015 6 Feb 2010 #1 Idag tidlig var jeg så trøtt, sambo våkna av memoen på mobilen, han spraya nesa mi uten at jeg merka noe Et spørsmål når jeg først er i gang: OST OG KJEKS, hva slags ost og kjeks skal jeg ha på ost og kjeks kveld, hva slags tilbehør?
Idag tidlig var jeg så trøtt, sambo våkna av memoen på mobilen, han spraya nesa mi uten at jeg merka noe Et spørsmål når jeg først er i gang: OST OG KJEKS, hva slags ost og kjeks skal jeg ha på ost og kjeks kveld, hva slags tilbehør?
H Hoppla Glad i forumet 6 Feb 2010 #2 Å så søt han er[;)] Er så kjedelig å våkne så tidlig på en lørdag... Jeg syns Ritz kjeks er god. Liker all mulig ost og selvsagt druer[:D]
Å så søt han er[;)] Er så kjedelig å våkne så tidlig på en lørdag... Jeg syns Ritz kjeks er god. Liker all mulig ost og selvsagt druer[:D]
MAHO78 er endelig mamma:) Januarhula 2014 6 Feb 2010 #3 Så søtt gjort av samboaren din! Eg hadde fyrste dag utan spray i dag på lenge. Litt deilig det ja[:)] Tine sin kryddersmøreost er veldig god f.eks.
Så søtt gjort av samboaren din! Eg hadde fyrste dag utan spray i dag på lenge. Litt deilig det ja[:)] Tine sin kryddersmøreost er veldig god f.eks.
Leverihåpet Gift med forumet 6 Feb 2010 #4 Helige mannen din er da JA her e rdet masse og velge mellom... Druer er en selvfølge.. Når det gjelder ost... Smak og behag.... KOS DEG MASSE
Helige mannen din er da JA her e rdet masse og velge mellom... Druer er en selvfølge.. Når det gjelder ost... Smak og behag.... KOS DEG MASSE
Kattepus84 Elsker forumet 6 Feb 2010 #6 ååååå Så søtt av han....Veldig koselig da [:D][:D] Omtenksom han er...[:)] Samboer´n min ville vel heller bare dytta meg ut av senga så jeg våknet...
ååååå Så søtt av han....Veldig koselig da [:D][:D] Omtenksom han er...[:)] Samboer´n min ville vel heller bare dytta meg ut av senga så jeg våknet...
*dreamer* Forumet er livet 7 Feb 2010 #7 Åååh så søt han er Herlig at han passer så godt på at du får i deg medisinene[:D]
hero Venter et februarmirakel <3 Februarlykke 2015 7 Feb 2010 #8 ja han var kjempesnill som gjorde deg, jeg var helt bortreist å hørte ingen ting jeg av den klokka, ikke kjente jeg sprayen heller
ja han var kjempesnill som gjorde deg, jeg var helt bortreist å hørte ingen ting jeg av den klokka, ikke kjente jeg sprayen heller