Sambo er en dritt..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
Høres ut som min mann det der.

hmmm

:)

ORIGINAL: neXt

hihi.... høres ut som sånne "morsomme" diskusjoner/samtaler som meg og min kjære har til tider oxo...
tror jeg må låne den der ledning-kabel komentaren din neste gang...hahahahah[:D][:D][:D]

Jeg har lånt den av en luring på TV norge, så du skal bare ta den[:D]

Tenk å si noe sånnt da! *riste på hodet til sambo* personlig syns jeg høygravide er kjempenydelige [:)]

å.....heheheh[:D][:D][:D]
den var jo ikke dum i det hele tatt...hehehhehe[:D][:D]
ORIGINAL: lindaen

hihi.... høres ut som sånne "morsomme" diskusjoner/samtaler som meg og min kjære har til tider oxo...
tror jeg må låne den der ledning-kabel komentaren din neste gang...hahahahah[:D][:D][:D]

Nei, den er genial! Han luringen sier det om hun der Katrine Sørland! Er en av programlederne på Sladder som har den.. MÅTTE jo bare bruke den på sambo da.. Han lo godt faktisk[8D]

å.....heheheh[:D][:D][:D]
den var jo ikke dum i det hele tatt...hehehhehe[:D][:D]

Nei, den er genial! Han luringen sier det om hun der Katrine Sørland! Er en av programlederne på Sladder som har den.. MÅTTE jo bare bruke den på sambo da.. Han lo godt faktisk[8D]

hihihihihihi[:D][:D][:D]*ler*
ja... men som sagt, den var jo ganske bra...!!!![:D]
nesten sånn at det er fristende å bare si det til sambo med en gang.... hehe[:)]
men får vel vente til det passer litt tenker jeg.... tror ikke jeg treng vente så lenge for å si det sånn[8|][:)][:)] skjønn jente på bildet ditt forresten

Den blir bedre om du venter, tro meg! Sambo ble så paff at han bare lo og lo.. [:D]
Tusen takk, må si jeg er ganske enig[:D]

Back
Topp