Sambo er bare best:D

Mars09ogJanuar11

Elsker forumet
Nå stikker han på butikken fordi jeg ble så sulten av å se på Masterchef[:)] Vil ha noe kjøttmat[:D] Spiste ikke mye middag idag pga kvalme. Så er nok derfor jeg er så sulten på det nå.

Så snill han er [:D]

eg sitter selv å småspiser på kjeks.. fikk sambo til å kjøpe sånne reisesykeband i dag, det hjalp faktisk litt [:D]

ORIGINAL: Camilla!

eg sitter selv å småspiser på kjeks.. fikk sambo til å kjøpe sånne reisesykeband i dag, det hjalp faktisk litt [:D]

Ja, han er den beste!

Kjeks blir jeg bare kvalm av jeg, men slikt bånd har jeg også lyst å prøve[:D] Hvor kan jeg kjøpe det???[:)]

Så snill han er da[:D]

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Ja, han er den beste!

Kjeks blir jeg bare kvalm av jeg, men slikt bånd har jeg også lyst å prøve[:D] Hvor kan jeg kjøpe det???[:)]

Du kan få kjøpt det på apoteket [:D]

ORIGINAL: ballah

Så snill han er da[:D]

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Ja, han er den beste!

Du kan få kjøpt det på apoteket [:D]

eller på nille til 39 kr hehe... på apoteket her i byen kostet de 149... og de har akkuratt de samme på nille hehe

For en søt og snill samboer du har[:)][:)]

Back
Topp