sambo dårlig

back to basic

Forumet er livet
VIP
FAEN..
han ble stukket av en veps...
jeg har slete med kvalme og orker ikke å lage mat i det heletatt...

sambo ligger strak ut på sofaen..
han har vært hos legen, fått en injeksjon med kortison..
fått beskjed om å ta zyrtec til hevelsen går ned, og no ligger han "dau" på sofaen

uff, det hørtes ikke noe morsomt ut [:(] god bedring til dere begge!

Æsj altså... veldig allergisk mot veps eller?
Min bestemor er fryktelig allergisk og hun presterte tilogmed å slikke på stikket da hun ble stukket i fingeren for ikke så lenge siden. Tunga dovna bort og var helt bortevekk i et par timer fortalte hun... huff... skumle greier altså.
Kjedelig at det skulle skje nå som du trenger litt ekstra omsorg.
*trøsteklemme*

greide etter mye om og men å ta meg sammen og kjøpe mat til sambo og meg i dag..
ble tortillas (uten krydder, men med masse hvitløk)
underarmen hans er hoven mens overarmen er tilbake til rett størrelse igjen..
skal ringe legen hans i morgen for å ordne med timer til han slik at han får tatt allergiprøver, og gjerne få resept på en epipen (ser ut som en "kulepenn") med adrenalin i.

ORIGINAL: turteldue

greide etter mye om og men å ta meg sammen og kjøpe mat til sambo og meg i dag..
ble tortillas (uten krydder, men med masse hvitløk)
underarmen hans er hoven mens overarmen er tilbake til rett størrelse igjen..
skal ringe legen hans i morgen for å ordne med timer til han slik at han får tatt allergiprøver, og gjerne få resept på en epipen (ser ut som en "kulepenn") med adrenalin i.

Stolt av deg og håper samboer snart er tilbake i hjelpemodus[:D]

ringte til legen til sambo i dag. fikk akutt time til han i dag.
han fikk økt dosen på zyrtec og beskjed om å komme inn i uken som kommer for å ta blodprøver til å finne ut om hva han er allergisk mot... :D

han skal nok få epipen...

onkelen min har sånn penn.
han er veldig allergisk mot veps så han går med sånn "rompetaske" på seg stort sett hele tiden. for en del år tilbake så holdt han på å dø fra oss etter å ha blitt stukket i nakken  hadde det ikke vært for at bestefaren min var med han akkurat da og fikk satt den sprøyta på han så hadde han nok ikke vært her i dag.

Back
Topp