Sambo blir snart 30 år. Noen som har noen bra ideer og tips? (linker)

*Mamma t Gullungene*

Elsker forumet
Jepp M blir 30 år 24e mai og jeg er helt tom for ideer!
Hjelp meg jenter!!!
Har dere noen bra ideer og tips på vad jeg kan finne på til han???

Har tenkt litt på noen type show (komiker han liker)og sen gå ut å spise på restaurant.
Og så klart ordne sån at vi har barnefri! Men det blir ikke den dagen eller helga han fyller,
uten det er helga innan.
Den helga han fyller blir det ihverfall party her med venner og familie og barnefri. [:D]

Sen drar vi jo til Bulgaria 4e juni.

http://www.gruppresor.se/uggla.html

http://www1.ticnet.se/PriceTable?l=SE&EVNT=LAD22099SCL05172&CL_ORIGIN=

Jeg også likte dine ideer godt. Det er ikke noe han ønsker seg da? Mannen min er så grei sånn, han ønsker seg alltid et eller annet. Å lage stort selskap er jo også kjekt.

Han fyller 30 neste år og jeg har så lyst til å spandere på han en tur til syden eller noe som en overraskelse. Vi fyller 30 med 8 dagers mellomrom så det hadde vært så kjekt å kunne gjøre noe sånt (men da må det spares!).

Synes det høres ut som om den beste ideen kommer fra deg selv jeg - barnefri, show og middag med sin elskede må jo være en fantastisk gave, og om det i tillegg blir selskap/fest helgen etter så er lykken komplett tenker jeg!

Mannen min ble 30 i september, og da stelte jeg i stand et surpriseparty for ham. Mange kom faktisk, både fra Italia, Berlin og rundt omkring, gjett om han ble glad og overrasket!!!

Han har bursdag i september, så vi hadde arrangert det ute, i en hage, grilling osv. Selvom ikke været var helt perfekt, så hadde vi det megakoselig!!!(Det var også veldig barnevennlig!)
I mai er det jo håp at været kan være fint.......

Lykke til iallefall!!

ORIGINAL: namba

Jeg også likte dine ideer godt. Det er ikke noe han ønsker seg da? Mannen min er så grei sånn, han ønsker seg alltid et eller annet. Å lage stort selskap er jo også kjekt.

Han fyller 30 neste år og jeg har så lyst til å spandere på han en tur til syden eller noe som en overraskelse. Vi fyller 30 med 8 dagers mellomrom så det hadde vært så kjekt å kunne gjøre noe sånt (men da må det spares!).

[:D]

Han er litt vansklig når det gjelder ting han ønsker seg. Vet han vil ha kap-å ger såg ting.
Sånne kjedlige ting.. hehe
Men ender nok opp i sån show med mat og barnefri ene helga og party den andre når han fyller.

Sydentur er jo kjempe bra det da [:)]
Vi drar jo 4e juni vi. Jeg ble jo 30 i februar i år jeg, så vi er og like gamle.

ORIGINAL: lenemor

Synes det høres ut som om den beste ideen kommer fra deg selv jeg - barnefri, show og middag med sin elskede må jo være en fantastisk gave, og om det i tillegg blir selskap/fest helgen etter så er lykken komplett tenker jeg!

Hihi... Tusen takk!
Håper det blir bra...

Har 2 ulike shower og velge mellom da.
Legger inn linker i øverste inlegget mitt [;)]

Back
Topp