Sambo blir 30 år

Tullemor79

Gift med forumet
og jeg har ingen ide om hva jeg skal kjøpe til han. Noen her som har gode ideer?

En opplevelse, helaften, reise.... Hva liker han og drive med da?

Har ikke så mye penger å bruke, har en del utgifter for tida... han liker film, tv-spill, bil.... kjipt å gi blu-ray film i 30 års gave liksom... Han får bunad av foreldrene og sølv tror jeg han får nok av av andre...

Masse sterinlys, te lys.. Favoritt maten hans... hemmelige lapper om kring i heimen... til og med i mat pakken.. kanskje i hans lomme i jakken..
På dagen kan han få trivelige meldinger.. Du er inført i sexy undertøy som du kanskje ha fra før?? ( det er bare fantasien som stopper en) og det koster ingenting..
Og det er det som man husker aller best ikke dyre gaver[;)]

NB!!!
Har man barn få barne pass[8D]

ORIGINAL: IVFProver84

Masse sterinlys, te lys.. Favoritt maten hans... hemmelige lapper om kring i heimen... til og med i mat pakken.. kanskje i hans lomme i jakken..
På dagen kan han få trivelige meldinger.. Du er inført i sexy undertøy som du kanskje ha fra før?? ( det er bare fantasien som stopper en) og det koster ingenting..
Og det er det som man husker aller best ikke dyre gaver[;)]

NB!!!
Har man barn få barne pass[8D]

'
hørtes ut som det var noe du hadde gjort før[:D][:D]

signerer. var et bra forslag[;)]

Hmmmm, mange gode forslag her[:D][:D] Ingen barn her foreløpig da, så barnepass er ikke nødvendig. Når det gjelder å kle seg i sexy undertøy så vet jeg ikke helt om dette er rette tida med stor mage og greier... hehe[8D] Får tenke litt mer på det her...

ORIGINAL: tullemor79

Hmmmm, mange gode forslag her[:D][:D] Ingen barn her foreløpig da, så barnepass er ikke nødvendig. Når det gjelder å kle seg i sexy undertøy så vet jeg ikke helt om dette er rette tida med stor mage og greier... hehe[8D] Får tenke litt mer på det her...

Siden du har en liten krabat inni magen din (dummme meg som ikke lese lengre ned på tickete din[&o] flau) så er det sexy i seg selv og enda mer spennede siden dere skal blir mamma og pappa... så her er det også bare fantasien som stopper.... og når får dere sjansen neste gang til å BARE være dere to???

Du får ta noen fine gravidbilder av deg å gi han[:)] Vet ikke om det er en kjedelig gave til en mann, men det er i allefall en personlig gave[:)]

ORIGINAL: MilliVanilli

Du får ta noen fine gravidbilder av deg å gi han[:)] Vet ikke om det er en kjedelig gave til en mann, men det er i allefall en personlig gave[:)]

signere denne[;)][;)]syns det var en kjempe flott ide[;)][;)]

gi ham en ønske dag

du gjør allt hva han ønsker seg,

veldi koslig og itimt kan det bli lykke til

Takk for gode forslag jenter!! Får se an formen min framover hva det blir til av annet enn materielle ting tror jeg, dagen i dag har vært tung

Back
Topp