Samarbeider dere godt på hjemmebane?

M

Moderator Camilla

Guest
Samarbeider du og partneren din godt hjemme, eller er det en litt skeiv fordeling på ting som gjøres i hus holdet, med barna, ute osv? :)
 
Vil påstå vi samarbeider veldig godt :)
 
Vi deler på det aller meste :) Han er en fantastisk pappa og er flink til å gjøre husarbeid :)
 
Jeg har mesteparten av den mentale arbeidsmengden.
Med ADHD og en oppvekst uten huslige rutiner så ligger mannen litt dårligere ann. Det er derfor som oftest jeg som ser at noe må gjøres og delegerer.
Så lenge jeg sier ifra så blir ting gjort, så selve utførelsen av husarbeid er ganske lik :)
 
Ja. Vi har hver våre oppgaver på de fleste rutiner og husarbeid. Ca 50/50 fordeling.
 
Han bidrar mest økonomisk og gjør mest ute, samtidig er han flink på å avlaste meg med mitt barn. Jeg tar alt av huslige sysler som renhold, klesvask, rydding og matlaging. I blant er han med på matlagingen da. For oss fungerer dette helt supert!
 
Ja uten tvil. Vi gjør begge like mye ute, men på forskjellige måter. Jeg har ansvaret for alt av dyrestellet vårt, han har ansvaret for alt av maskiner/korn/gress/skog. Inne har vi hushjelp en gang i uken, og gjør like mye med barna. Han følger opp like mye som meg, og er dyktig på å aktivisere ungene. Vi jobber sammen itillegg, så da MÅ vi samarbeide bra.
 
Sammerbeider storsett godt. Jeg føler kanskje st det meste av husarbeid detter på meg. Men han er ikke vanskelig å spørre, det bare skjer ikke av seg selv:wtf:

På mini er vi flinke å bytte på ansvaret om natt, morgen, bleieskift osv
 
Back
Topp