Salvie té - kjøpt feil?

tulips

Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Desemberskattene 2024
Januarlykke 2026
Fortet meg innom Sunkost for å kjøpe salvie té… men er det dét jeg har kjøpt? Det står krydder bakpå pakka, samt at det ikke står noe direkte om té. Så er dette noe man kan bruke som té? Pakka jeg kjøpte ligner den på nettsiden til sunkost: link.

Legger ved bilder av den jeg kjøpte :think005

Vedlegg

• 9B0301CB-81D0-40DE-82ED-B1D81E9DD39E.jpeg
    9B0301CB-81D0-40DE-82ED-B1D81E9DD39E.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 87
  • 53F7F4C9-BEDD-432E-AEEE-C6E2657B792C.jpeg
    53F7F4C9-BEDD-432E-AEEE-C6E2657B792C.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 86
Fortet meg innom Sunkost for å kjøpe salvie té… men er det dét jeg har kjøpt? Det står krydder bakpå pakka, samt at det ikke står noe direkte om té. Så er dette noe man kan bruke som té? Pakka jeg kjøpte ligner den på nettsiden til sunkost: link.

Jada, det er tørkede blader, så den kan du bruke som te! Men hva er det man tar salvie te for igjen?

Det er den jeg bruker, ja :D du skal ha en teskje med salvie-te i en tesil.

Trodde jeg hadde gjort en tabbe jeg også etter kjøp, men det er te :)

Ja den kan du bruke. Salvie skal øke østrogenet og igjen føre til eggsløsning men tror den er best å drikke sånn mellom cd 10 og 14. jeg prøvde en pp og drakk det der regelmessig fra etter mensen og jeg booster tydeligvis østrogenet så mye at jeg til slutt fikk en blødning… var bare en dæsj liksom men så tok det lang tid før el kom. Seneste syklusen jeg har hatt , men trengte jo ikke være pga den.

Se her:greet008
Brukes fra CD1 og 14 dager fram maks, eller til positiv eggløsningstest. Fra å ha EL på CD19-24, fikk jeg EL på CD 13, CD14 og CD15
Screenshot_20221213_180237_Gallery.jpg

Ja dette er den jeg har drukket i prøveperioder også :) :) blir god med en teskje honning oppi synes jeg

Jada, det er tørkede blader, så den kan du bruke som te! Men hva er det man tar salvie te for igjen?
For at eggløsningen skal komme tidligere om man er plaget med at den kommer sent :shy: Jeg vet ikke hvordan syklusen min blir framover etter jeg hadde svangerskapsavbrudd 6. nov, 14+5. Den skal ikke tas etter eggløsning.

Last edited:
Takk for svar alle sammen :smug: Jeg drakk en kopp i stad, med melk og honning. Tror jeg tok oppi litt for mye honning, i tillegg tok jeg oppi 4 suketter før jeg i det hele tatt smakte på den, så den ble veeeldig søt!! :laughing002 Neste gang skal jeg ta mindre honning og mindre søtning… men kom til å tenke på en ting. Det går vel sikkert an å ta det som en shot? Én t-skje salvie i feks 30ml vann. Shotte det, og drikke feks et glass saft etterpå? :angelic: Så slipper man den spesielle smaken i lang tid :smug:

For at eggløsningen skal komme tidligere om man er plaget med at den kommer sent :shy: Jeg vet ikke hvordan syklusen min blir framover etter jeg hadde svangerskapsavbrudd 6. nov, 14+5. Den skal ikke tas etter eggløsning.
Skjønner, for å fremskynde el da altså. Så leit å høre om sent svangerskapsbrudd :shy: Håper du kommer fort inn i normal syklus igjen!

Jeg tok den som en shot i dag, det var en bedre opplevelse enn å drikke den som te :biggrin Drakk et glass saft etterpå, for å passe på at væskeinntaket skulle bli riktig i forhold til salvien :smug:

Skjønner, for å fremskynde el da altså. Så leit å høre om sent svangerskapsbrudd :shy: Håper du kommer fort inn i normal syklus igjen!
Ja :smiley-angelic001

Back
Topp