Salve te sår rumpe

Majk1

Elsker forumet
Jonas e sår i stumpen.
Har prøvd zinksalve, men syns den e så ekkel å få av igjen - må liksom gnu for å få den bort...
Nånn som har nå anbefalinga???
Treng vidundersalve [8D][:)]

bruk olje når du skal ta av zink salve, ellers blir det bare sår igjen. jeg bruker a-krem. synes det er vidundermiddel.

ORIGINAL: sif

bruk olje når du skal ta av zink salve, ellers blir det bare sår igjen. jeg bruker a-krem. synes det er vidundermiddel.

olje ja - de va lurt [:)]

a-krem: får man kjøpt de på apoteke eller?

Det bruker vi også [:)] Fåes på apotek ja!

ORIGINAL: Ihne

Ja jeg anbefaler fortsatt Spesialkremen til Sebamed.
Den heter spesialkrem[;)]

Fåes på apoteket.[:)]

an befaler oxo den! veldig god!

HMM... har bruki PureLan jeg da.. eller hva den heter... den er for såre brystvorter og sår/tørr hud... dyr, meeen du og du den funker.. tar på om han er litt rød da.. og er bedring allerede til neste skift.. nesten helt bra!

ORIGINAL: idama

ORIGINAL: Ihne

Ja jeg anbefaler fortsatt Spesialkremen til Sebamed.
Den heter spesialkrem[;)]

Fåes på apoteket.[:)]

an befaler oxo den! veldig god!

signerer denne.. når det gjelder å bruke olje for å fjerne sinksalve eller stivnet bæsj, så bruk ringblomstolje.. den er sårlegende i tillegg til å være helt naturlig

Vaselin er tingen! Den er billig, effektiv og lett tilgjenglig=D
Thea var velig rød i rompa før,så prøve jeg den og hun hakke vært rød siden!

Brukler også akrem, men har hørt om noen som tar litt babyolje i bleia, det hindrer at rompa blir sår[;)]

Og i tillegg har de 30% på A-krem på alle apotek nå[:)] Løp og kjøp!!!

ACO`s Baby talc- salve!!!

Den legger seg som et fint lag over det såre, blir gjennomsiktig og ikke klissete. Lett og få vekk med en fuktig klut, og er kjempe effektiv på såre bakender[:D]

Potetmel!

Vi bruker Tena barrierekrem hver dag og micro er aldri sår. den ble anbefalt på sykehuset. I tillegg har vi zink salve sånn i tilfelle sår. Medela purelan har vi også. Det er en vidunderkrem f eks når han klorer seg i ansiktet.

A kremen er foresten dyr, så er dere i sverige koster den halve prisen. 75 kr.(bare et tips)[:D]

A kremen er foresten dyr, så er dere i sverige koster den halve prisen. 75 kr.(bare et tips)[:D]

Jey

Takk for gode råd [:)]
Va på apoteke i dag. Fikk nå som hete krystallfiolett som ska ta utslette som har komme (har visst fått bleieutslett litjmann min)
Investert i a-creme og (fikk 30% på den da de va hudpleie-daga på alliance apotek akkurat no) [:)]

Back
Topp