saltvannsdråper??

jente_88

Forumet er livet
Sambo var å kjøpte saltvannsdråper til Leah Angelica i dag..
Siden hun er så tett i nesen[&o]

Men når jeg leser på pakken står det til øyne/linser...
Kan man bruke dette?? Å hvor mye?[8|]
 
Man kan ikke bruke nok er min teori.... når du tror det er nok, så spruter du inn litt til [:)]
 
ORIGINAL: MammaMia98

Man kan ikke bruke nok er min teori.... når du tror det er nok, så spruter du inn litt til [:)]


Ok [:)], så har ingen betydning ta det står øyne/linser?? [8|]
 
vil anbefale at du kjøper saltvann i flaske.... og sånne små sprøyter ..
å heller sprøyte det inn......
da blir det litt trykk, og myye bedre effekt!
fikk beskjed på barneklinikken at disse dråpene ikke funker noe særlig.......
og jeg er heelt enig!
 
[;)]
 
ORIGINAL: jente_88

ORIGINAL: MammaMia98

Man kan ikke bruke nok er min teori.... når du tror det er nok, så spruter du inn litt til [:)]


Ok [:)], så har ingen betydning ta det står øyne/linser?? [8|]


saltvann kan brukes i eventyrlige svære mengder uten problem [;)]
 
Snuppa mi får saltvannsdråpene som jeg kan bruke på linsene mine og de fungerer kjempebra :)
 
vi bruker de som heter drop it, sånne engangsgreier, 20 stk i en pakke el noe, d er for øyne/linser, mn bare å bruke i nesen. å ja - ha mye i, da funker d, jeg sprøyter i godt over halve. d funker  hos oss. mn hun e rkke så veldig tett da..
 
ORIGINAL: Agrestic

Prøvde det på mini men funka ikke. Kjøp heller nesespray av saltvann, da kommer gørra ut med en gang[:D]


Skal helst ikke bruke nesespraypga at det er for hardt til nesen..
 
ORIGINAL: Nirie83

vi bruker de som heter drop it, sånne engangsgreier, 20 stk i en pakke el noe, d er for øyne/linser, mn bare å bruke i nesen. å ja - ha mye i, da funker d, jeg sprøyter i godt over halve. d funker  hos oss. mn hun e rkke så veldig tett da..


Det er disse jeg har [:)]
 
Bruk saltvann i store mengder,ofte. Vi har en saltvannsspray med to forskjellige hetter, der den ene er tilpasset barn under 2 årog spruten ikke er så hard. Ellers bruker vi også en saltvannsspray som heter Nazamer på plastflaske, syns ikke spruten der er så hard. Funker også fint å ha litt saltvann i en sprøyte og føre det inn i nesen.
Fikk med meg et jordmorsug fra sykehuset når vi var innlagt der nå, og det hjelper veldig på å få ut gørra! Mye bedre enn disse snørrsugerne man får tak i på apotek. Så for barn som er veldig tette i nesen anbefaler jeg det på det sterkeste!!!

Håper nesen letner hos dere snart! [:D]
 
Back
Topp