Saltvann...

KoseMammaen

Gift med forumet
Kan saltvann brukes i øynene til barnet også?
På pakken står det bare til bruk i nesen.....
Kjøpte på apoteket for å ha hvis nurket får noe i øyet (da jeg ikke har mm), og fortalte hva jeg skulle bruke det til....
Rekner med at ho ikke hadde solgt det til meg, hvis jeg ikke kunne bruke det i øynene - men reagerte på at det stod på pakken, at det skulle brukes bare i nesen..
 
ORIGINAL: KoseMammaen

Kan saltvann brukes i øynene til barnet også?
På pakken står det bare til bruk i nesen.....
Kjøpte på apoteket for å ha hvis nurket får noe i øyet (da jeg ikke har mm), og fortalte hva jeg skulle bruke det til....
Rekner med at ho ikke hadde solgt det til meg, hvis jeg ikke kunne bruke det i øynene - men reagerte på at det stod på pakken, at det skulle brukes bare i nesen..

 
Der har du svaret[;)]
 
ORIGINAL: klm

ORIGINAL: KoseMammaen

Kan saltvann brukes i øynene til barnet også?
På pakken står det bare til bruk i nesen.....
Kjøpte på apoteket for å ha hvis nurket får noe i øyet (da jeg ikke har mm), og fortalte hva jeg skulle bruke det til....
Rekner med at ho ikke hadde solgt det til meg, hvis jeg ikke kunne bruke det i øynene - men reagerte på at det stod på pakken, at det skulle brukes bare i nesen..


Der har du svaret[;)]



Men så forbannet irriterende at apotekets ansatte selger meg det produktet, når jeg forteller hva jeg trenger ett produkt til!!!!!
Argh....
 
Vanlig saltvannsspray eller drper kan du bruke til å vaske øynene med.
Det bruker jeg når ungene har øyekatarr, våter en mesoftklut med det og vasker vekk guggen.
Ingen fare å bruke det til øynene!!
 
Jeg jobber i helsevesenet og saltvanns nesedråper kan du trygt bruke i øynene.
 
det er saltvann.... [8D]
*det vil si kan da brukes i øynene, man bader da i sterkere saltvann*
 
ORIGINAL: Kibou

søs er farmasøyt... har spurt henne om dette.. saltvann er saltvann.. du kan bruke nesesaltvann i øynene..

kom på at det finnes jo sterkere og tynnere blanding av saltvann da.. men de til nesen er bra til øyne.. var spesifikt det jeg hørte med søs om.. hadde øyekatarr og hadde bare nesedråper her...



Supert:)
Da slipper jeg å gå på apoteket å klage;)
Hehe:D
 
Back
Topp