Saltstenger!

x1xMolle Mamma

Forelsket i forumet
[8D]Har funne kuren for å vedlikeholde kvalmen min... Jepp saltstenger...
Men nå er mitt spørsmål.... Er det det beste å spise liksom? salt?

Det må jo være like bra som salt kjeks??? Og jeg har vært kjempedårlig, og spydd masse, og da anbefalte legen meg salt... Er man kvalm og kaster opp er det jo ganske vanskelig å spise så variert og sunt som man kanskje ville gjort ellers, så når man er dårlig skal man være glad bare man får i seg noe!

Jeg hadde spist så mye jeg orket!

Hehe knafser i vei!!! [8D] Alt er bedre enn å spy det opp hele tiden!

[:D] Bare spis du[:D][:D][:D] Alt for å overleve kvalmen... ikke mye behagelig... godt du har funnet noe som hjelper, jeg finner ikke noe... Superkvalm hele dagen, men holder på maten... sist hadde jeg bare perioder hvor jeg spydde så var det for det meste ok.... IKKE nå nei.....

Jepp, salt binder. Men er det ikke nettopp derfor man skal spise det når man f.eks. har diare?? Det har jeg lært. For at alt ikke skal gå rett igjennom. Og det samme må jo gjelde hvis det kommer opp den andre veien, som ved oppkast....?

Legen min har hvertfall anbefalt MEG salt for å få i meg noe næring.

Salt binder vann, så det er vel en måte å holde på drikken på. Ikke en dum ting det. Men Alt man kan få i seg uten at det kommer opp er en bra ting=)
Jeg må prøve saltstenger!!!

ORIGINAL: Wo

Salt binder vann, så det er vel en måte å holde på drikken på. Ikke en dum ting det. Men Alt man kan få i seg uten at det kommer opp er en bra ting=)
Jeg må prøve saltstenger!!!

Jepp, der har vi det[:D] På den måten tørker man ikke ut, tørker man ut, så blir det bare enda verre!

ORIGINAL: EogR

Tja, saltstenger er vel ikke akkurat det beste du kan spise. Salt binder fett til kroppen din, og salt øker BT ditt. Men nå er det jo såpass tidlig, så det trenger du ikke å tenke på. Det viktigste er vel at du skal ha det bra og trenger en "pause" mot kvalmen!! [;)]

Saltet binder VANN i kroppen!!! [8D][8D]

Da er vi enig da! Hehe.. Ingenting er bra om man spiser kun det hele tiden (om dere skjønner)  Variert kosthold er jo det viktigste, men når alt annet kommer opp.. Så er det greit å knafse på saltstenger og ikke være så gruelig kvalm HELE tiden. Begynte å bli ganske desperat! 

Back
Topp