Saltpølse speke mat??

Millus321

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
FebbisBebbis2021 ❄️
Kom bare plutselig til å tenke på det ETTER jeg hadde spist en brødskive med salami.
Aldri vært no begeistra for det, men nå er det brødskive med salami hver morgen..
Så, saltpølse regnes det som spekemat??

Også et lite spørsmål til angående mat. Cottage Cheese.
Kan jeg spise det, eller er det mykost? litt små forvirra jeg over hva jeg kan putte i meg og ikke jeg ser dere hehe ..

Salami er ikke anbefalt nei...
Er mye diskusjoner angående akkurat salami, men JEG kommer til å unngå det hvertfall......
Cottage Cheese er jeg ikke sikker på... Står det på om den er pastaurisert?

FAEN !

Nå fikk jeg lyst på salami [:(]

Jeg som aldri spiser det ellers ! Fikk så SYKT cravings på salami når jeg var gravid med lillegutt også ! Sambo fikk streng beskjed om å kjøpe en fersk loff og salami som jeg kunne ha på barsel-rommet mitt [:D]

Salami er spekemat ja.

CC er så vidt jeg vet ikke noe som ombefattes av "fy-listene".

(stekt spekemat er forresten ok. Stekt fårepølse gikk det en del av sist jeg var gravid... stekt fårepølse i stekt egg, eller fårepølse på ostesmørbrød som ble stekt i ovnen...)

Takk for svar , nei nei da får jeg prøve å holde meg unna jeg å da. Rare greier det har lissom aldri vært min ting... :P
Joda det sto pastaurisert, men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke er helt inn i game enda jeg. Vil det da si at det er okei, eller er det, det jeg skal unngå ? :)

hehe rare greier. det har lissom aldri vært min ting i det hele tatt. Men her om dagen helt plutselig måtte jeg på butikken og kjøpe saltpølse! [8D]

Back
Topp