Salmiakk

Fompen

Glad i forumet
Hei alle sammen! :) kan jeg bruke salmiakk når jeg skal vaske? :)
Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Jeg vasker som regel med en dæsj salmiakk. Jeg bruker sprayflasker når ejg vasker, så jeg henger jo ikke over bøtta. Når du spurte nå, fikk jeg en følelse av at jeg har hørt/lest at salmiakk ikke er så lurt når man er gravid...

Jeg overlater vasking med salmiakk, klorin og andre midler som lukter sterkt til samboeren :)

salmiakk er vel ikke akkurat det beste og puste inn uansett om man er gravid eller ikke, klarer ikke lukta uansett.Har og hørt at det ikke er bra når man er gravid.

Oki, da er det greit og holde seg unna da :) Bruker egentlig en liten dæsj i bøtta spess når jeg skal vaske rundt som nå, men får unngå det da :P

Ser fra tidligere tråder at noen anbefaler ajax universal som alternativ til salmiakk.. Bare en tanke, selv om den kanskje kommer sent :)

Åh, har jeg ikke tenkt på engang!
Bruker ikke salmiakk i vasken, men hørtes ikke så dumt ut når du sier det :p
Klorin derimot, bruker jeg jo på kjøkkenet, og har ikke engang tenkt tanken på at jeg burde holde meg unna det!? Haha..
Jaja, går nok bra tenker jeg :)

Har ikke sjekket det opp, men har tenkt at jeg bør unngå sånt.. Har brukt litt klorin, men når det har vært i større mengder har jeg bedt samboer ta over.

Back
Topp