Salmiakk og vasking

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg har veeeeldig lyst (av en eller annen merkelig grunn) til å vaske alle veggene i heimen. Og da lurer jeg på om noen av dere vet om det er greit å bruke salmiakk med en dæsj grønnsåpe i for å vaske veggene? Eller er det noen andre gode tips der ute for hva man kan vaske vegger med?? [:)]

det virker bra det ja ;)

jeg hadde ikke vaska med det mens jeg er gravid..det er jo kjempesterkt og ikke bra å puste inn..her bruker jeg heller ikke klor..

Nei, tenkte litt på det også, at det kanskje ikke var verdens lureste ting å vaske med.. [8D] Kanskje bare vaske med grønnsåpe da. hmmm...

ORIGINAL: Maja87

jeg hadde ikke vaska med det mens jeg er gravid..det er jo kjempesterkt og ikke bra å puste inn..her bruker jeg heller ikke klor..

har ikke vaska med det jeg heller, leste noe om det tidlig i svskapet -at det ikke var bra, men finner ikke link desverre[8|]

Grønnsåpe går jo helt fint p åvegger, og er jo god lukt..ellers hadde jeg brukt ajax universal med sitronlukt...god den og..

Jeg vaska med litt salmiakk i går. Driver å pusser opp hus og det var absolutt nødvendig før maling..

Men min onkel som er maler sier at Ajax er det absolutt beste å vaske med (hvis du har malte flater da..) Bruk ihvertfall ikke grønnsåpe da det gjør at fettet fester seg. (Det har ikke jeg forsket så mye på, men han sier så[;)])

Takk for alle tipsene!! [:)] Da blir det vasking med Ajax sitron. [;)]

Min mormor gikk rundt og luktet på salmiakk flaska heeeele tiden da hun gikk gravid med min mor(har hun fortalt). Moren min er helt frisk i hvert fall, men hun har blitt veldig renslig da...hehe. Tror ikke det er noe farlig.

Og forresten, sleng over denna lysten til å vaske vegger, jeg har et tak som burde vært tatt for leeeenge siden..[:D]

Søker å få tilbake egen lyst igjen nå.. Har vasket vegger i tre timer nå, og har "bare" fått vasket soverommet og stuen [8|] Får håpe egen lyst kommer tilbake igjen, for har ventet på denne lysten i tre år for å si det sånn.. [;)] Gremmes godt over vannets utseende til tider.. Måtte bytte vann en million ganger.. ÆSJ.. [:-][&:]

Er ikke farlig om du vasker med salmiakk..
Men du skal ikke blande salmiakken med grønnsåpen, det kan lage gass..
Ihvertfall ikke salmiakk og klorin! he he

Jeg kommer nå iallefall ikke til å gjøre det. Gasser er det i det.

Back
Topp