Salmalaks

Lillemor.89

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
... å spise salmalaks som er gått ut på dato? Har ligget uåpnet i kjøleskapet hele tiden. Gikk ut på lørdag... Kandkke hvis jeg steker den godt? :rolleyes:

Jeg hadde heller ikke gjort det. Selv om jeg regner med at det går helt fint, så er det den bittelille følelsen.. Tenk om...

Jeg er overbevist om at det går bra.. Men jeg er utrolig føre var, og har nok vært litt hysterisk selv. Jeg tror nok ikke jeg hadde tatt sjansen:) noen so. Vet hvordan det er med stekt kjøttdeig som har stått i kjøleskapet over natta? For å varme opp å ha på pizza tenkte jeg, men så slo det meg at det kanskje vqr en dårlig idè:p

Til vanlig spiser jeg alt som ikke lukter eller smaker vondt uavhengig av dato. Men nå er jeg litt streng med det. Er som det blir sagt over her.. Den lille følelsen. Selv om jeg tror det går helt bra :)

Jeg hadde nok ikke spist den, men kan godt hende det er helt i orden.. :)

Jeg prøvde meg på å steke den, for jeg syns ikek den luktet vondt, men da mannen kom hjem holdt han på å brekke seg av lukten. Var kanskje ikke en knallidé å stole på min pottetette nese:rolleyes::D Den gikk i bosset, så ble det middagspølse istedenfor, hehe:)

Back
Topp