Salisylsyre?

vinglepia

Forumet er livet
use it or not?

skurv altså.

til hva??

hodetbunnen ja.

skal ikke brukes av gravide og ammende

Ja. Vi har brukt den på storesøster's hodebunn pga skurv..

not!!

Her fikk lillegullet kjempevondt når vi brukte det [:(]

Ta heller på olivenolje og la det virke over natten, også koster du det bort med en kam [:)]
Det virket kjempebra her [;)]

ORIGINAL: Mafiapus

not!!

Her fikk lillegullet kjempevondt når vi brukte det [:(]

Ta heller på olivenolje og la det virke over natten, også koster du det bort med en kam [:)]
Det virket kjempebra her [;)]

var nettopp det jeg hørte om i dag, så nå ble jeg i tvil.

Har brukt det på begge mine med god effekt! Gni det inn, ta på en tynn lue og la det virke et par timer.. pass på at det ikke kommer i øynene!

Og gre ut med en lusekam. Ta så mye du tør uten at hodebunnen blir veldig rød og sår. :-)

her har hs babla i det uendelige om hvit vaselin (?) får visst kjøpt det på apoteket, og det skal visst funke. Snuppa har bare littegrann, så jeg har ikke brydd meg med å gjøre noe mer med det, annet enn å bruke litt ekstra olje ved bading, men hver eneste gang vi er på helsestasjonen må hs kommentere det at "sånn ei søt jente kan da ikke ha skurv" [:-]

ORIGINAL: Høstbarn

her har hs babla i det uendelige om hvit vaselin (?) får visst kjøpt det på apoteket, og det skal visst funke. Snuppa har bare littegrann, så jeg har ikke brydd meg med å gjøre noe mer med det, annet enn å bruke litt ekstra olje ved bading, men hver eneste gang vi er på helsestasjonen må hs kommentere det at "sånn ei søt jente kan da ikke ha skurv" [:-]

elendig sagt av HS synes jeg! [:-]

Back
Topp